Dresscamp by MAC!

Jaha, inte första gången som jag lätt skulle kunna köpa produkter tack vare en cool & fin förpackning....sist var det Helena Rubensteins Lash Queen i svart som hittade hem till mig enbart för hylsans skull...
Men den sålde slut & nu är den tillbaka......:)
image108
Går ju inte att säga något annat om den här än att GOD DAMN!! va snygg.......

Men åter till ämnet, nu kommer MAC med ett samarbete tillsammans med Toshikazu Iwaya, en japansk designer som tagit modevärlden med storm.

"In collaboration with M·A·C, Toshikazu Iwaya inspires a collection that fans fashion flames. Features hot colour, disco-trash metallics, all wrapped-up in immaculate black, white and gold packaging. Like DressCamp - this is wild."

Kolla bara in dessa bedårande små skönheter:) Alla limited edition!

image109

Till vänster ett läppstift som endast kommer i en färg, en lite halvt shockrosa färg som heter Too Fab.

image114

I mitten en palett med 3 st skuggor & 1 st Beauty Powder, där skugorna går åt ett mer diskret håll, guld, beige & brun-aktigt, medans pudret är i en skimmrig rosa nyans.

image111

Sen kommer vi till min största last, läppglansen, det kommer i 2 färger ett guldigt (She-gold) & ett rosa (Fashion) där det sistnämnda bara måste testas snarast.

image112

Jag hoppas att dom hittar hem till mig inom kort :)

Kommentarer
Postat av: sminkjante

Snyggt förpackat. Synda att man inte har MAC i närheten.

2008-04-16 @ 08:21:00
URL: http://sminkjante.blogspot.com
Postat av: beauty by me

åh nu blev jag allt sugen!!

2008-04-16 @ 18:14:26
URL: http://m84.blogg.se
Postat av: Anonym

Sminkjante: Ja visst är dom ursöta!!

beauty by me: Passar bra i handväskan :P hihi

2008-04-16 @ 21:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0