Favoritdoft über alles!

Måste få berätta om min absoluta favoritdoft, den finns i Sverige, men är rätt ovanlig.....vilket jag inte har någon förståelse för alls eftersom den är helt underbar & orginell i doften. Varm, sexig, mystisk & orientalisk....det gör ju ingenting att flaskan är vacker att titta på heller.....som ett gnistrande juveläpple!

Doftnoterna är: anis, murgröna, viol, irisrot, vetiver, tonkaböna, vanilj och mysk, där anis, viol & vanilj är noterna som iaf på mig stannar kvar precis hela dagen


   

Om du inte varit på ditt lokala välsorterade parfymeri & doftat den här doften, så tycker jag absolut att du ska ha den i åtanke när du svänger förbi nästa gång.

Kommentarer
Postat av: Lithia

Det där är min favoritdoft också, testar många andra men kommer alltid tillbaka till den.

2008-04-01 @ 21:47:52
Postat av: inthemake

Samma här....sedan snart 6 år, fast i början fick jag köpa din i utlandet.....den är en winner i alla lägen!!!

2008-04-02 @ 21:38:20
URL: http://inthemake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0