nr2 partymejk!

Slänger hastigt upp kvällens lilla extra, ska klä på mig & dra iväg på konsert...vad jag använt kommer uppdateras under helgen....ha en kanonkväll =)

 image86

Uppdatering:

Foundation: Helena Rubenstein "Spectacular" nr 23 Biscuit
Puder: Clinique "Real Compact Powder"
Consealer & Primer: Loreals "Infallible" Consealer, La Prarie "Rose Illusion" & Lumene "Beauty Base Eye Make Up"
Ögon: Barry M´s Dazzle Dust nr 84 (cherry red) & Barry M´s Dazzle Dust nr 66 (black), som highlighter har jag valt ett silverfärgat skimmer ur Chanel´s Lumiére Dártifices för ögon & kinder
Eyelinern är Viva La Divas "Glitter Eyeliner", glittret är också Viva La Divas "Glitter Eyeliner", Mascaran är en Max Factor "Masterpiece Max Beyond Length"
Rouge: Chanel "Powder Blush" Orchid Rose
Läppar: Biothermes "Easy Gloss" nr 220


Kommentarer
Postat av: sminkjante

Jag måste bara testa Barry M, hemskt vad jag tjatar:) Kanon fin makeup. Jag trodde du hade använt mer än två skuggor(+highlighter). SNYGGT!

2008-04-12 @ 16:22:54
URL: http://sminkjante.blogspot.com
Postat av: inthemake

hihihi.....det är verkligen dax sminkjante ;) dom är extremt tacksamma att jobba med....=)

2008-04-12 @ 23:50:08
URL: http://inthemake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0