Nya Barry Färger & Biotherme Homme kurs ikväll

Jaha, mitt köpstopp är ju fortfarande aktivt, jag får inte handla något innan USA-resan. Det börjar bli aningen jobbigt nu faktiskt, men har jag klarat 2 månader så ska jag förhoppningsvis klara en till...*pust & stön*

Idag upptäckte jag att Barry M släppt 6 nya färger i Dazzle Dust & jag vill ju givetvis ha alla!!! Men men...det får nog vänta

image148

ikväll går jag på Biotherme Homme kurs/nyhetskväll, brukar vara trevligt....men jag har i dagsläget gåt på ca 10 utbildningar under 6 år med Biotherme Homme & så mycket händer det ju inte vilket leder till väldigt mycket repriser ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

ojoj jobbigt med köpstopp, borde en annan också ha :P
Men Barry M´ska jag nog ta och kolla in, de e ju ändå lön imorgon :o)*hihi*

2008-04-24 @ 09:17:38
URL: http://bettieli.blogg.se/
Postat av: sminkjante

Du är duktig som klara av ett köpstopp. Jag har försökt flera gånger men lyckas aldrig fullt ut.

2008-04-24 @ 09:46:01
URL: http://sminkjante.blogspot.com
Postat av: inthemake

Linda: Jaaa, det gör nästan ont i mig nu faktiskt...en valium eller två kanske ;) Ja, go for it girl!!! Dom kommer bli mina innan sommaren hihihi

Sminkjante: Jag har ju inte klarat det hela vägen än, å idag har jag STOR abstinens :\ börjar snart hitta på ursäkter hahahaaa

2008-04-24 @ 10:45:32
URL: http://inthemake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0