Till mig eller dig? =)

På fredag fyller mannen år, har haft jättestora problem att komma på en bra födelsedagspresent, tills nu i veckan:)

Jag kom på att han har klagat på att han inte får plats med sina grejer i badrumsskåpet, kan jag inte fatta alls *visslar för mig själv & rullar med ögonen* hihihi Jag får ju inte heller plats?? *asg*

I vilket fall som, så gick jag & köpte inte bara ett men två nya badrumsskåp, ett till honom & hör & häpna ett till mig....för hans bästa födelsedagspresent måste ju ändå vara att jag är en "happy little camper" =))

Två stycken av nedanstående variant, inköpta på Bolagret......jag tycker dom är jättefina & kan inte vänta tills jag får överlämna dom imorgon (vi jobbar om varandra på fredag)....himmla med ögonen & ge honom borrmaskinen hahahahaha.......såklart jag inte gör :) Jag är kvinnan som reder mig själv..:)

image70

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0