Tillbaka från Armani =)

Ja jag var ju helt uppåt väggarna fel ute innan idag, trodde det var dam hudvården som skulle göra entre, men se det var det icke!! Nä, utan jag har just suttit 1½ timme på utbildning i herrhudvården som kommer ut på disk om 2-4 veckor som det ser ut nu....tyvärr har jag inga pr-bilder....tar en med kameran på ögonkrämen som vi fick med oss hem istället!!



Serien kommer att innehålla 6 referenser. Rengöring för normal till blandad hy (260:-), rak kräm (280:-), fuktgivande serum (480:-) , fuktgivande bronzer (425:-), dag/natt kräm (695:-) & ögonkrämen (415:-).

Vi hade möjlighet att klämma & känna på produkterna & det som slog mig med en gång var den väldigt fina doften.  En blandning av bergamot, timjan, ingefära, cedarträ & rökelse....med cedar & rökelse som dominerar, mjuk, murrig & verkligen jättefin i noterna.

Vad som ska vara speciellt med den här serien är något som dom kallar "Vulkaniskt Mineral Komplex" ett patent bestående av 4 olika mineraler (Natrium, Kalium, Järn & Kisel) Natrium ökar hudens fukt, Kalium har en sammandragande effekt, Komplexet i sig ska aktivera cellernas ämnesomsättning för att huden ska fungera optimalt. Det är såklart en massa andre fina ingredienser i serien som, risprotein, shea smör, trollhassel, salicylsyra, men det är det patenterade komplexet som gör att den skiljer sig från andra produkter på herr hudvårdssidan......

Vi får väl se vad mannen säger om ögonkrämen efter ett tags användning, han brukar vara duktig på att tala om hur han upplever produkterna jag tar hem till honom:) Kommer givetvis informera er om dommen vid tillfälle...:)

Kommentarer
Postat av: sminkjante

Riktigt roligt att läsa om hudvård för män.

2008-04-17 @ 07:47:55
URL: http://sminkjante.blogspot.com
Postat av: inthemake

Tack Sminkan, jag tycker också att det är kul med herrhudvård...det gör ju absolut inget att mannen där hemma är jätteintresserad han med ;)

2008-04-17 @ 07:54:32
URL: http://inthemake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0