USA-resans planering

image37

Bilderna tagna från Medusas hemsida, gick igång ordentligt när jag httade den. Det kommer absolut bli både ett & två besök i affärer enbart i syfte om att hitta den här mejken.

För att förklara lite om min resa till USA, så är det såhär. Min sambo spelar bas i ett band som heter Dark Tranquillity, bandet har funnits sedan "forever", 1989 började deras resa....
I vilket fall som, så turnerar dom en hel del & den här gången tänkte jag passa på att våldgästa dom under 2 veckor av 6 i USA. Jag har själv bott i USA under 1 år, fast det var 1991 som utbytesstudent. Då var man 16 år & hade inte direkt enorma möjligheter att utforska landet.
Den här gången dock, 33 år gammal, my own boss hihihi.....ska jag få se hela södra USA, allt från San Diego, hela vägen bort till Viginia.....12 spelningar i 12 olika städer under 13 dagar ;) Jag åker från Sverige den 30 Maj & hem igen den 13 Juni, därfor har jag haft möjlighet att avsluta hela resan med 1½ dygn i Los Angeles JIPPI!!! Allt jag inte hunnit/hittat i form av shopping under vägen har jag möjlighet att skaffa där de sista dagarna. Jag, en bil & resterande resekassa ;) Kan ju bara inte bli fel!!!
image38image39

Kommentarer
Postat av: sminkjante

Vad spännande och roligt. Hoppas verligen du får en underbar resa:)

2008-04-03 @ 12:19:05
URL: http://sminkjante.blogspot.com
Postat av: Ninni

Vilken grym resa! Jag är riktigt ordentligt avundsjuk! Sen måste du skriva om alla dina härliga shoppingfynd och upplevelser! :-)

2008-04-03 @ 13:18:47
Postat av: inthemake

sminkjante: jag ser fram emot det som bara den, kommer rocka =))

Ninni: Kommer förhoppningsvis kunna hålla er uppdaterade under resans gån om jag har tur...laptopen åker med ;)

2008-04-03 @ 14:35:38
URL: http://inthemake.blogg.se
Postat av: Jean

Ja den mejken ser verkligen ut som en figurerad tavla...men snyggt var det allt.

2008-04-03 @ 14:43:31
URL: http://skindeepbyjean.blogg.se
Postat av: inthemake

Jean: visst är det läckert....jag lär bli fattig när jag hittar märket ;)

2008-04-03 @ 18:16:11
URL: http://inthemake.blogg.se
Postat av: Sminkan

Samma bilder har förut funnits på MAD Minerals hemsida. De är borta därifrån nu tror jag, men är inte säker. Jag lånade dem till ett inlägg en gång just för att jag också tycker de är sååååå snygga!
Tyvärr har jag inte så vackra och välformade ögon själv...

Vilken lyx att få shoppa järnet i USA! Kul för dig!!
Jag blir liiite avundsjuk, men inte på ett missunsamt sätt. Ska bli kul att se vad du köpte sen!

2008-04-03 @ 20:21:44
URL: http://www.sminkan.blogg.se
Postat av: inthemake

Nähä, undrar om de har med varandra å göra eller om nån har lånat från den andra?? jaja, inte för att det gör något, gillar dom iaf :)

Ja det ska verkligen bli jättekul, jag ska försöka uppdatera under tiden jag är där, blir ju en del bussåkning då man kan fila på inlägg;)

2008-04-03 @ 20:32:05
URL: http://inthemake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0