Jag har blivit taggad

Sublim tyckte jag behövde lite sysselsättning & taggade mig, nu ska jag bara hitta någon själv att knuffa till!!!

Några filmer du rekommenderar: Jag är en sucker för fantasy & komedier. Den som inte sett Harry Potter-filmerna, Sagan om ringen triologin & alla Adam Sandlers filmer borde ta sig i kragen ;)

5 band/artister du gillar: Här är det mest hårda toner som gäller. Har precis upptäckt Demon Hunter (inte så farligt som det låter), Soilwork, Dark Tranquillity (såklart), The Killers & Opeth, men jag lyssnar på såååå mycket mer ;)

En lite udda maträtt du rekommenderar: Inte mat men väl dessert. En österikisk efterrätt som heter Salzburger Nockeln, en mysig suffle/pannkaka MUMS!

Favoritfärg: Svart, rött & lila helt klart mina färger ;) Men det beror på om det gäller kläder, smink, inredning m.m.

Några manliga skådisar/artister/modeller du tycker har en skön utstrålning: Sam Elliott, har ni sett något så sexigt någon gång? John Corbett, sådär riktigt fulsnygg men vinner stora poäng på sin charm hihiii

Några kvinnliga skådisar/artister/modeller du tycker har en skön utstrålning: Kate Hudson, har ett underbart sätt & är så rolig & vacker.....

2 tv-program du rekommenderar:
OJ, jag följer & ser en hel del, även sånt som inte sänds på svensk TV. Just nu streck-kollar jag Lipstick Jungle, om man gillar SITC ska man definitivt kolla in denna serien, och tänkte ta mig ann Samantha Who? med Christina Applegate.

En bok du rekommenderar: The Dirt, en underhållande & skrämmande bok om Mötley Crües glansdagar (självbiografi)

3 parfymer du gillar: Ahh gud va svårt. Men får välja dom som alltid funkar. D&G By, Lolita Lempicka Edp & Thierry Mugler Alien

Hur ser din morgonrutin ut i badrummet: Kör i stort sett hela registret varje dag med rengöring, mejk osv. förutom söndagar då jag har Sabbat!

Vad äter du oftast till frukost: Just nu, 1 skiva asfaltslimpa, pepparrotsost (light) 1 kokt ägg & 2 skivor tomat

Vad dricker du helst: hahaha White Russian...hela tiden, varje dag om jag fick ;)

Tatueringar, hiss eller diss?: HISS såklart....annars hade jag ju dissat mig själv ;)

Favoritljud?: Posten kommer ;)

Något annat du vill tipsa om eller berätta: Man kan inte göra mer än sitt bästa ;)


Kommentarer
Postat av: Emelie

"Favoritljud?: Posten kommer ;)" Haha jag är nära att skriva det jag också. Fast man hör ganska snabbt om det är något större med :)

2008-08-04 @ 10:29:22
URL: http://www.pssion.se
Postat av: inthemake

hahaha jaaa Emelie, men tyvärr är man ju sällan hemma när den dyker upp....får glädja mig åt brevlådssmällarna på kontoret istället hahaha

2008-08-04 @ 14:37:06
URL: http://inthemake.blogg.se/
Postat av: Linda

Hihi White Russian e mums :P, ska göra min lista senare ikväll ;o)

2008-08-04 @ 17:46:21
URL: http://bettieli.blogg.se/
Postat av: inthemake

Eller hur Linda, kan ibland byta ut Kahluan mot Liqeur 43 med hahaha

2008-08-04 @ 20:27:18
URL: http://inthemake.blogg.se/
Postat av: Sublim

Jag har läst om The Dirty på så många ställen nu att jag helt enkelt måste införskaffa den på pocket och snuska mig igenom det hela. Kan tänka mig att du och syrran gick loss på dom under Karl Johan-tiden.;)

2008-08-04 @ 22:54:59
URL: http://sublim.wordpress.com
Postat av: Linda

hihi åhh likör 43 -underbart mumsigt :P, shoppade både kahlua och likör 43 på taxfreen :D

2008-08-05 @ 00:49:59
URL: http://bettieli.blogg.se/
Postat av: inthemake

Sublim: Du kommer gilla den skarpt...hihiii vi var liksom helt sålda ;)



Linda: Dom har redan hamnat i min varukorg inför hemfärd från Rhodos...:P

2008-08-05 @ 07:47:04
URL: http://inthemake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0