Veckans bloggtema vecka 32

Hår, hår, hår har vi nöjet att få gräva djupare i denna veckan. Närmre bestämt, veckans bloggtema på Pret-ty lyder "Bad Hairday - hur löser du det?" Sen vill Ytligast ha tips på snabbfixar för just detta problem.....

Mitt hår är extremt lätt att ta hand om, det hänger alltid platt som en pannkaka när det är nytvättat & jag hatar det iofs, men dag 2 är det ok & dag 3 är det perfekt. Dag 4 börjar det få volym & dag 5 då åker kepsen på, eller möligtvis en stram toffs med rockabillylugg hihihiiii Jag gör abolut inget med håret efter tvätt. Inga produkter här inte. Trist? Ja kanske det, men produkter betyder oftast att man måste tvätta håret oftare & jag vill inte tvätta mitt hår mer än max 2 gånger i veckan.....dessutom borstar jag det bara innan tvätt.......(hoppas ingen blir aldeles förfärad ;))

Så mitt tips & snabbtrix är helt enkelt en gummisnodd & en keps i hårstallet, så är man helt hemma ;)


Kommentarer
Postat av: Beauty Roxx

euforisk var finns de kepsarna?

2008-08-04 @ 21:01:00
URL: http://beautyroxx.blogspot.com/
Postat av: Veronica

Det verkar helt klart behändigt! Jag tror håret mår bra av att få vara ifred =)

2008-08-04 @ 21:21:56
URL: http://greenandcurly.blogspot.com
Postat av: inthemake

Beauty Roxx: Visst är dom fiiina, men tyvärr har jag bara hittat bilden på Google :(



Veronica: YAY..det är enkelt, jag tror också det är bra!

2008-08-04 @ 21:58:52
URL: http://inthemake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0