Email-glädje ;)

Ibland när man öppnar sina mail, så blir man sådär lite extra glad. Igår efter en mysig middag med sonen på stan, så kom jag hem & hittade det här fina mailet från Maja aka Piraya på Pret-ty....

"Hej du! Vilken tur att jag hittat till Grand parfymeri webshop via din blogg! Suverän service, bra priser och snabb leverans. Gjorde en beställning på bl.a. Mascara/touche eclat-kitet men fick fel kit hem, var det mindre med bara mascara och remover som kom. Kontaktade Grand om detta och fick ett trevligt telefonsamtal och ett korrekt kit hemskickat snabbt som attan PLUS att jag fick behålla det första som blivit fel helt utan kostnad! Det kallar jag utmärkt service och enormt trevligt bemötande vilket självklart ger nöjda och återkommande kunder. Grattis till dig att du arbetar på ett sådant trevligt företag! Du får gärna dela med dig av detta PM precis hur du vill, både till dina kollegor och även på bloggen om du vill göra extra PR.. ;). Kommer att rekommendera Grand till alla jag känner och passar på att tacka för att du gör ett så bra jobb med din fina blogg också.
Ha en fin andra advent!
Maja"

Tack söta snälla Piraya, och det gör mig jätteglad att du är nöjd ;)




Kommentarer
Postat av: Linda

Hon är härlig hon Piraya Maja :o) Sånt där gör en verkligen glad!!

2008-12-08 @ 23:01:40
URL: http://bettieli.blogg.se/
Postat av: Ninni

Ja, Grand är toppen!

2008-12-11 @ 09:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0