Nyhet! Moschino Glamour



Moschino & jag är inte superbekanta med varandra. Så jag vet faktiskt inte vad jag ska säga om märket, förutom att de har en hel serie med lustiga flaskor i dofterna Happy Fizz, Cheap n´Chick & I Love Love.

Men doftnoterna i deras nya doft Glamour låter faktiskt intressant....dessutom tycker jag att flaskan är jättesöt!! Den finns på disk i januari..

Topnot: Mandarin, Malört & Havssalt
Hjärtnot: Hibiskus, Orkide & Vattenlilja
Basnot: Ambra, Cedarträ & Musk

Vad tycker ni??


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag är inte heller så bekant med Moschino heller, men när jag läser alla dofterna så blir jag helt klart nyfiken!

Jag har varit lite orolig för dom där flaskorna... Lite väl underliga för mig... Jag tror inte jag har tagit parfymen riktigt på allvar! haha!

2008-12-04 @ 12:23:30
URL: http://redlacuna.blogg.se/
Postat av: Ninni

Jag har ett par jättefina solglasögon från Moschino som jag köpt i Spanien. :-)

2008-12-04 @ 13:21:21
Postat av: Marina

Ohh deras dofter är alltid fina... själv har jag I Love Love och jag har haft Cheap n´Chic. Spännande med en ny doft... måste kolla in den!

2008-12-04 @ 23:09:27
URL: http://www.marinamake.blogspot.com
Postat av: inthemake



Therese Ja dom är lite udda, vad tänkte dom på liksom? hahaha



Ninni Ohlala...



Marina Va kul att du är en Moschino-lover ;)

2008-12-05 @ 10:33:34
URL: http://inthemake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0