Bytesplatsen!

Nu måste jag få göra lite reklam för bytesplatsen på Pret-ty, vilken kanonidé!!! Alla har vi ju prylar vi köpt eller fått som vi innerst inne vet att vi aldrig kommer att använda, så även jag. Så i veckan har jag helt enkelt lagt upp en annons på bytesplatsen & hittills blivit av med en del & fått en del i utbyte. Saker som jag bytt mot är saker jag antingen hade köpt i en eller annan form eller gått runt och velat ha iaf.....Och sen blir man ju så glad när grejerna som bara står och dräller hemma får flytta in hos någon som kommer att vårda dem & uppskatta dem ;)

Idag när jag kom hem från jobbet låg det inte mindre än 2 paket i brevlådan, ett från eammi & ett från Sublim....YAY! Imorgon ska här testas ;)

Kommentarer
Postat av: Sublim

Visst är det kul! Så himla fiffigt sätt att bli av med saker man aldrig använder och i gengäld får nåt nytt att testa.:D

2008-07-08 @ 22:30:26
URL: http://sublim.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0