Tråkiga kommentarer...

Nu har jag haft bloggen igång i ett tag & har egentligen bara väntat på första tillfället då någon fäller en kommentar som är helt onödig. Sedan jag startade den har det varit idel kul med kommentarerna & jag älskar att läsa vad alla har att skriva, gillar även att få konstruktiv kritik, om det är någon som tycker (deras egen åsikt såklart)  att jag har gjort något konstigt. Men när det kommer till personangrepp så förstår jag mig helt enkelt inte på det? Jag har givetvis redan raderat kommentaren, den var helt under all kritik & var lagd i mitt inlägg om semesterpyssel Det gick i stort sett ut på att tala om för mig & min syster att vi var feta & vi såg billiga ut....

Jag hoppas att den som skrev kommentaren en dag mår så pass bra i sig själv att "hon" står över smutskastning, hade hon bara skrivit att det inte var hennes grej & att hon inte tyckte det var snyggt så hade jag respekterat åsikten, men nu gick det liksom lite för långt.....

Jaja, jag misstänker att det är ett barn eller tonåring jag har att göra med & att när den personen är 34 år & mamma till 2 tonåringar är stolt över sig själv så som jag ;)

Kram till er alla, inklusive du med konstigt beteende....

Kommentarer
Postat av: CrazyNails

Men herre gud! Är detta sant?

Jag tycker ni är fantastiskt vackra/sexiga!!!

Skärpning till den människan som skrev detta i din blogg. Vad sjutton inte ser alla ut som en zero size. Jag hade varit överlycklig om jag hade din kropp!

/36 år och 1 barn

2008-07-12 @ 22:10:42
URL: http://crazy-nails.blogspot.com/
Postat av: Jennifer

Mongot kan slänga sig iväggen tycker jag och det är min åsikt..Jag hoppas jag oxå blir en superhot mom som dig jenny ;) och topparna god damn vad ja vill ha !! gånger flera stycken haha skit i stupid u r Hot and she is noot ..hahaha ;)

2008-07-12 @ 23:01:56
Postat av: Anonym

Neehhh lägg av...usch sis jag hoppas att jag inte träffar den människan...då hade jag inte vetat vad jag hade gjort tror jag..LOVE U puss, 34 år och mamma till 2 underbara barn och har världens snyggaste syrra ;)

2008-07-12 @ 23:37:08
Postat av: Viveka

Hur knäppt som helst.Ni var urläckra!

Inuti mig (53 är och ordentligt överviktig) bor också en sån läcker brud och bra musiksmak har du också.

2008-07-12 @ 23:54:23
Postat av: Linda

Så ledsamt när sånt där händer.

Som du skriver, respekt till att alla inte gillar allt och har olika åsikter om saker men man får inte vara elak :o(

Tycker inlägget va otroligt kreativt och upplyftande, med två snygga tjejer som har grym utstrålning ;o)

2008-07-13 @ 01:32:07
URL: http://bettieli.blogg.se/
Postat av: Jean

Usch då.

Sådant är inte skoj och man får säga ifrån, trots att det kan få trista konsekvenser. Personagnrepp om framförallt utseende är verkligen riktat på många vis. Även om vi kan rå för hur vi målar oss och väljer att vara klädda, kan vi inte göra så mycket åt drag och kroppsform. Många kan reta sig, har jag fått erfara själv.





En gång blev jag omskriven som Påskkärring, inte för att det kändes något ont i hjärtat av den kommentaren från en främling. Men man vet aldrig vem som döljer sig bakom...



MVH

Jean

2008-07-13 @ 07:08:40
URL: http://skindeepbyjean.blogg.se/
Postat av: Badbomben

Tur att du är en sån ball liten dam att du säkert inte bryr dig så mycket. Vem skulle inte vara avis på världens snyggaste gothbrutta med hottissyrra?;)



Kram!

2008-07-13 @ 08:28:03
URL: http://badbomben.blogspot.com
Postat av: Suz

Fy f-n,rent ut sagt!!!Tråkig människa med trist attityd som sprider dålig stämning!!! Så länge det finns människor så finns det(tyvärr)avundsjuka och missunnsamhet.

Själv har jag inte gjort annat än suttit och beundrat bilderna på er och inspirerats av hur otroligt charmiga,snygga och kreativa ni båda är.



/31 år och utan barn... and you still look waaay hotter than me!:DD Stor kram till er båda

2008-07-13 @ 09:39:59
Postat av: LipGloss Bitch

Helt rätt att radera skiten. När jag började blogga så var jag så mån om att man skulle få säga vad man ville, det var liksom en stor grej i "bloggosfären" y t t r a n d e f r i h e t . Jag var ledsen ibland och uttryckte det, men lät kommentarerna stå kvar. Nu vet jag bättre :)

Kommentarer som skrivs i nedtryckande syfte har inget existensberättigande, de kan starta en egen blogg och sitta och blaja i den.

2008-07-13 @ 09:45:25
URL: http://lipglossbitch.se
Postat av: Sminkan

Jag känner igen det. Det underliga är att de aldrig någonsin kommer tillbaka och läser svar på sina kommetarer. Jag får okså, med jämna mellanrum, kommetarer om att jag ser ut som en hora, är smaklös, borde gå en sminkkurs, är ful och fel på alla sätt. Ibland blir man faktiskt ganska sänkt. Men 99% av alla komentarer är underbara, positiva och roliga och det känns som man umgås med sina vänner på något absurt sätt.

Jag har verkligen uppskattat att lära känna dig genom din blogg och genm dina kommentarer, som alltid är positiva och härliga. Jag tycker dessutom att du är en stark och vacker kvinna med läcker stil och härlig personlighet. Men jag är å andra sidan 34 jag med. 35 imorgon... ;D

2008-07-13 @ 09:51:58
Postat av: inthemake

Tack alla söta....vi är alla vackra på våra egna sätt & jag tog inte kommentaren personligt eftersom den inte kan ha varit skriven av en människa som mår speciellt bra el bara var ute efter uppmärksamhet, men tycker det är fördjävligt att man känner ett behov att kasta ur sig skit på andra för att berättiga sina egna problem, blev mest irriterad faktiskt ;) Här finns utrymme för allt i min blogg, men som sagt, jag betackar mig för personagrepp & de kommentarerna kommer att raderas ;)



CrazyNails (du rara), Jennifer (urgulliga), Syrran (du vackra), Viveka (du fina nya betantskap), Linda (du supersöta), Jean (du snälla), Badbomben (du sprudlande), Suz (du härliga), LippGlossBith (du otroligt duktiga) & sist men inte minst Sminkan (du fantastiskt inspirerande) ni är så härliga & gör mig alltid på underbart humör...;)

2008-07-13 @ 11:01:09
URL: http://inthemake.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag tyckte idéen var helt underbar och gjorde något liknande själv!

Uppenbarligen finns det folk som får sin självkänsla höjd när dom klankar ner på andra. Även kallad mobbing. Hoppa personen i fråga inte fick sin rush denna gången för det finns personer som du som aldrig skulle tolerera detta beteende!

Stå på dig!

2008-07-13 @ 13:49:37
URL: http://redlacuna.blogg.se/
Postat av: inthemake

Tack Therése, eller hur, ta en grymt snygg t-shirt som inte passar & göra nått eget ;) Det kan ju aldrig vara fel :) Du har rätt, det krävs lite mer för att rubba en tjej som mig hihiiii

2008-07-13 @ 14:57:37
URL: http://inthemake.blogg.se/
Postat av: Sanna

Tyvärr finns der alltid folk som "mår bättre i sig själva" genom att klanka ner på andra:/

Stå upp för dig själv!

Ni är skitheta och jag säger som Grynet

"Ta ingen skit"

Kram

2008-07-13 @ 18:16:38
URL: http://makeupmylack.blogg.se/
Postat av: Therése

Jag förstår inte mig på människor som inte kan hålla tyst om sådana åsikter istället. Jag har sagt det förut och jag säger det igen. NI VAR SKITSNYGGA! Låt inte någon hormonsstörtande tonåring (ska jag säga) göra dig ledsen, du underbara, underbara människa!

Kram på dig!

2008-07-13 @ 22:42:00
URL: http://fakelashes.blogg.se/
Postat av: inthemake

hihi Sanna du är för skön...Grynet är grym ;) men visst är det tragiskt!!!



Therése: Vissa är ju bara sånna tyvärr, tur att merparten av befolkningen är helt underbar ;) så som du!

2008-07-13 @ 22:57:12
URL: http://inthemake.blogg.se/
Postat av: Anna

jag kan inte annat än instämma; fy fan vad trist. vad får sånna människor ut av det egentligen?! vad är det som är så förbannat kul med att vara otrevlig mot folk, speciellt över internet?! det är ju bara så förbannat onödigt.

dessutom visade ni ju upp ett skitbra sätt att göra om bandtröjor, som så gott som aldrig säljs i varken tjejmodell eller tjejstorlekar, utan symaskin! jag gör antingen så, eller klipper upp och knyter i sidorna om tröjan har ryggtryck, för jämnan. lätt och snabbt. :)

oj, vad långt det blev. :D hur som helst, stå på dig!

2008-07-13 @ 23:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0