Bloggtema på Pret-ty vecka 26

Veckans förslag till nätverkarnas bloggtema på Pret-ty står Frajda för....hon är nyfiken på att veta vad vi tar med oss då vi lämnar hemmet inför en resa eller semester...

Den listan är snabbt sammanställd av mig, jag berättar helt enkelt vad jag hade med mig sist jag var på resande fot :)

I sminkväg hade jag foundation, concealer, primer till både ansikte & skuggor, puder, 2 skuggor (en svart & en vit) , mascara, eyeliner & rouge.....enkelhet & snabbhet är något jag definitivt värdesätter när jag är ledig ;)

I hudvård hade jag med mig rengöring (wipes), ögonmakeupborttagning (Revlon Pads), bodylotion i resestorlek (Biotherm Hydraflex), dag/natt kräm (Skin Doctors Gamma Hydroxy i miniburkar) & solkydd RoC Minesol

Hårvård, jag hade hällt över schampo & balsam i 2 tomma flaskor som det varit efterbehandling till hårfärg i.....

Mitt måtto är att minimera, men ändå ha allt man behöver med sig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0