Lugn midsommarballad....

Under min USA vistelse så matades jag med all möjlig musik. Den stora DJ´n på bussen var Mikael (sångaren i Mickes band) men han fastnar lätt i samma over and over...Rush & Journey som de stora favoriterna.....Rush är ett band jag aldrig kommer att gilla tror jag, visst är dom duktiga, men det är något med dom som inte fäster på mig, och då har jag verkligen gett det en chans....Journey går ju bara inte att INTE tycka om...hallå...hit efter hit slungades ut ur högtalarna...

Men nu vill jag bjuda på en fin midsommarhälsning från mig till er....

Här kommer Opeths tappning av Marie Fredrikssons Den sista Resan.....

Kommentarer
Postat av: Badbomben

Vackert! Lyssnar alltid då och då på Harvest, gillar den:)

2008-06-19 @ 22:43:02
URL: http://badbomben.blogspot.com
Postat av: Suz

Din stackare där, maste ha varit enormt plagsamt!!:D Haller definitivt med dig angaende bade Rush och Journey!:) Har verkligen försökt gilla men det gar bara inte...Rush gar väl an, men Journey?!Hmm... Sambon däremot är helt galen i dem, fattar inte riktigt varför...:) Hursomhelst sa önskar jag dig en riktigt harlig midsommar!:)Kram pa dig

2008-06-20 @ 16:59:54
Postat av: inthemake

Badbomben: Åh den e såååå fiiin...



Suz: hahaha, ja, det gjorde ont!! :))Önskar dig en kanonfin midsommarhelg, trots att dagen börjat med dunder & brak här i Gråbo....kram kram

2008-06-20 @ 17:09:41
URL: http://inthemake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0