pust & stön!!

Igår var vi i Tempe, en förort till Phoenix, fanns inte mycket att göra eller att titta på, så det blev en del öl & lite mat, sen hänga i bussen tills Micke gick på scen vid 22.20. Efteråt tog vi oss till sportbaren som låg vägg i vägg med spelstället. Dom som ville äta gjorde det, och dom som ville dricka gjorde det. Kom i säng vid 2 och somnade med en gångJ


09.00 Vaknade upp på en Truck-stop, ca 1-2 timmar utanför Las Vegas, oj vad jag behöver kaffe NU!! Marios (chauffören) berättar att vi har en trasig del på bussen & att vi inte kommer köra vidare innan den är lagad, som tur är har en mekaniker redan hunnit plocka av delen & tagit den med sig. Går in & köper en ½ liter kaffe med French Vanilla-smak & går tillbaka till bussen, nu är det bara att vänta här på att allt ska fixas. Hoppas snart med tanke på att alla på bussen ser fram emot att komma till Las Vegas så fort som möjligt för att kunna hitta på en massa bus & shoppa. (så även jag givetvis) Vet inte om jag berättat, men duschar är hårdvaluta här, inte alla spelställen som har tillgång till dusch, därför hade jag innan jag åkte med mig ett hjälpkit med tvättservietter, igår var en sådan dag & med ca 35-40 grader ute så är man rätt så intresserad av att få tvätta sig. Jag gick iaf in på stället med mina toalettgrejer & bokstavligt talat tog en dusch i handfatet hihiii Idag blir det definitivt ett dagrum på något hotell om det inte finns dusch på spelstället, så att vi kan fräscha till oss allihopa inför kvällens övningar.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill vara med dig syrran!! Gud va spännande att flacka runt så:) Sakanr dig Puss

2008-06-02 @ 07:25:55
Postat av: Badbomben

Tur att du kunde ta en liten lavoardusch. Känner så igen mig med ditt kaffebegär:D

2008-06-02 @ 10:29:20
URL: http://badbomben.blogspot.com/
Postat av: CrazyNails

Gud vad du måste längta efter dusch, men tvättservetterna är bättre än inget.

2008-06-02 @ 17:49:08
Postat av: Ninni

Endast Sverige svenska duschar har! Hihi! Njut av resan - det finns gott om oss som är avundsjuka på ditt härliga äventyr!

2008-06-02 @ 22:21:55
Postat av: inthemake

Syrran!! Åh miss you too!!



badbomben: Duschade både igår & idag hihi, kanske blir en till senare ;) nu när jag kan.....



CrazyNails: jajamän, man vill ju nästan springa ifrån sig själv till slut...men nu luktar jag gott igan =))



Ninni: Det ska jag absolut göra tack ;)

2008-06-03 @ 01:36:58
URL: http://inthemake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0