San Antonio....

Gårdagen var väldigt lugn, spelstälet låg mitt i Houstons Chinatown, och det enda som fanns i närheten var en kinakrog, en porrbutik & en gaybar hahaha dagen spenderades i stort sett på bussen....det var på tok för varmt och hög luftfukighet för att ens ta sig en promenad....
Har sovit lite illa inatt, bussen stannade flera gånger imorse, det gör att man vaknar...gick upp vid 11, då var vi framme i San Antonio redan & nu är kl. 14 och det är dax för load-in.
Här finns inte heller nått att göra, bredvid spelstället ligger en sportbar som garanterat kommer att besökas, om inte annat för at äta middag...återkommer senare med uppdatering :)

Nu är klockan 22.40 å killarna avslutade precis sitt set. Har hunnit med en sväng till Wal-Mart idag, runnern körde mig, Mikael, Martin B & Apollo (sångaren i Firewind) dit :) Fick tid att kolla in utbudet på make, men det fanns absolut ingenting jag ville ha, däremot fick jag handlat 1 par Dickies-shorts & 2 t-tröjor (Miami Ink) till lillkillen....hela kalaset gick på $30 helt fantastiskt!!! Det är ca 190:-


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman...var hos mamma idag på förmiddagen...skulle sedan iväg och bada tänkte vi, så vi körde till Sjövik...tror du vi hitta nån strand hahaha...nepp...snurra runt 7 varv och körde sedan till Netto o handlade istället asg. Så nu tog barnen & Stefan cyklarna och drog ner till Sävelången istället. Då passar jag på att färga håret hihi...poppy red..:)

På tisdag är det skolavslutning, Peter åker dit och är med barnen ...gôtt så fick han va med för engångs skull ;).

Det är fortfarande ca 30 grader här..skulle bli regn i veckan men det ser inte så ut längre...lite måln får man nöja sig med..men jag e brum iaf hihi

Puss o Kram o hälsa alla

2008-06-08 @ 15:30:38
Postat av: Anonym

Godmorgon eller vad det nu är over there. Som du ser hade vi besök av en del av familjen igår. I fredags var vi och badade i Sillvik och passade på att hämta upp din lille kille på vägen ut. Annars har vi tagit det väldigt lugnt. Haft lite gäster och bara slappat. Kramis från oss i B-holm

2008-06-09 @ 09:26:59
Postat av: inthemake

Syrran: Jizzez att värmen har hållt i sig, det är helt galet!!! Hejja rött!!! hihihi Hoppas ni mår kanon, alla hälsar tillbaka!! puss puss



Mamsen: Idag har vi bara 6 timmars tidsskillnad :) hoppas ni mår bra, det gör iaf jag ;) massa pussar & kramar

2008-06-09 @ 22:47:06
URL: http://inthemake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0