Veckans bloggtema vecka 27

Denna veckan avverkas favoritdofter som bloggtema bland Pret-tys  bloggnätverkare, det är Pokergirl som är nyfiken & vill veta :)

Det här är nog det lättaste bloggtemat jag har varit med på eftersom jag har 4 favoriter & har haft det så i 6 år :)

Det mina favoritdofter har gemensamt är att dom är rätt så kraftiga utan att vara tantiga, sensuella & jag gillar vaniljiga dofter med ett stänk musk....

Radar upp dom i turordning:

1. Alien by Thierry Mugler
2. By, Dolce & Gabbana
3. Lolita Lempicka
4. Mania by Armani

lägger väl till några andra dofter jag använder också för sakens skull ;)

Angel by Thierry Mugler
Rush, Gucci
Cristobal, Balenciaga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0