Barry M FOTD

Jaha minsann, då var det premiär för det första FOTD....jag är inte impad av mina egna fotokunskaper, men hoppas givetvis att jag ska kunna förbättra dom med tiden :)

Foundation: Helena Rubenstein "Spectacular" nr 23 Biscuit
Puder: Clinique "Real Compact Powder"
Consealer & Primer: Loreals "Infallible" Consealer & Lumene "Beauty Base Eye Make Up"
Ögon: Barry M´s Dazzle Dust nr 81 (Crystal Blue) & 66 (Black) som highlighter har jag valt en vaniljfärgad Isadora skugga som inte visar sig speciellt på bilden. Eyelinern är Viva La Divas "Glitter Eyeliner", Mascaran är en Max Factor "Masterpiece Max"
Rouge: Chanel "Powder Blush" Orchid Rose
Läppar: Dior "Créme de Gloss" nr 441


Kommentarer
Postat av: sminkjante

Roligt med en ny blogg. Ska bli spännande att följa:) Som jag skrev på Pret-ty.se, kanon fin blåfärg och snygg makeup.

2008-03-27 @ 14:54:03
URL: http://sminkjante.blogspot.com
Postat av: Mia

Riktigt snygg blå färg!

2008-03-27 @ 15:01:15
Postat av: inthemake

sminkjante: Tack, va snällt av dig :)Har allt varit inne å kollat runt hos dig, tycker du har kanonfina sminkningar, kul med så mycket färg....

Mia: Visst är den, beställde den på Barry M´s hemsida, dom är billiga, snabba & frakten är inte dyr.....Cheap rules!

2008-03-28 @ 09:54:52
URL: http://inthemake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0