Ny & okunnig

Hej alla!

Jag heter Jenny & här tänkte jag försöka dela med mig av mina tankar & funderingar, framförallt gällande skönhetsprodukter & make-up.
I mitt hem ingår 2 tonårsbarn, varav ett biologiskt samt 1 stycke hårdrocksspelande sambo.
Jag har ett helt fanatisk make-up intresse & jobbar 5-6 dar i veckan, är egenföretagare & extraarbetande på ett stort parfymeri sedan 6 år tillbaka, vilket var orsaken till att numera nästan trasslar in mig i skönhetsprodukter hemma. En kort men koncis liten mini-prestentation för att se om jag kan förstå hur en blogg överhuvudtaget funkar....bare with me!! =) Det kommer mer under dagen (förhoppningsvis)

image1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0