Bloggtema vecka 45

Veckans bloggtema bland nätverkarna på Pret-ty handlar om att tipsa om favoritprodukter & användningsområden av Allroundprodukter & det är Sminkan som haft funderingar.

Jag skulle vilja öppna era ögon för något så otippat som kokosfett. Förutom att vi med ljusets hastighet är påväg mot juletider & det då är vanligast att hemmen använder detta livsmedel till att göra ischoklad & andra godsaker. Så är det faktiskt så att det är ett utomordentligt mjukgörande redskap vid bad & fotvård. En liten klick i badkaret & vinterhuden blir som ny, eller varför inte för att mjuka upp de stakars fossingarna som ska gömmas i varma skor ett antal månader framöver.

Kokosfett finns att köpa i de vanliga mataffärerna & finns bland mejerivarorna. Lycka till!


Kommentarer
Postat av: sminkjante

Jag rekommenerar att man köper kokosfettet på hälsokost då slipper man alla trista tillsatser och får rent kokosfett.

2008-11-05 @ 15:07:28
URL: http://sminkjante.blogspot.com
Postat av: RM

Härligt!

2008-11-05 @ 18:04:05
URL: http://recenseramera.blogg.se/
Postat av: badis

Det ska provas!:)

2008-11-06 @ 08:02:05
URL: http://badbomben.blogspot.com/
Postat av: Sofia (nibblah)

Oh, tack för tipset :) Köper kokosfett varje år i tron om att jag ska orka göra ischoklad. Händer aldrig, så det brukar bara bli liggandes. Nu vet jag äntligen vad jag ska ha det till!

2008-11-09 @ 11:12:47
Postat av: Iku

Det finns inga tillsatser i Silverpaketen.

Det är tillagat annorlunda.

100% är 100% och det gör inte rum för tillsatser.

2009-05-11 @ 10:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0