Veckans bloggtema vecka 48

Jag skäms, har verkligen varit urusel de senaste veckorna. Både vad det gäller den gemensamma recensionen samt att jag missat ett par veckor med blogg teman. Men nu så ska jag skärpa mig, det blir ett tidigt nyårslöfte ;)

Veckans bloggtema i Pret-tys nätverk är att lista sina tre favoritnagellack, denna veckan är det Orchid som vill ha lite tips tror jag. Tyvärr är jag nog helt fel tjej att fråga, för jag är ju som ni vet inte direkt ombytlig vad det kommer färg på naglarna. Eller jo, de skiftar i olika nyanser av svart, grått & lila...inte direkt spännande :))

Jag kan däremot tänka mig att flickor som Sminkan, MakeupMyLack, LipGlossBitch & Badbomben kan ge er en bra mycket mer inspirerande lista när det gäller just detta ämnet ;)

Jag kan iallafall berätta vad jag har på naglarna just nu, det är Depends nr 104, ett grafitgrått lack med glitter i som skiftar i turkost, lila & rosa...sen lämnar jag er med en härlig video på hur man kan lacka naglarna såhär lagom till jul ;)

Kommentarer
Postat av: Therese

Tänk om någon kan sitta och måla mina naglar så fina varje morgon i massa fina fäger och nyanser och mönster!

Så stadig på handen hon är!

2008-11-28 @ 15:45:10
URL: http://redlacuna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Trevlig helg! :)

2008-11-28 @ 15:51:41
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: inthemake



Therese Visst är det snyggt ;)



Annonym Tack den var jättahärlig! Hoppas att din var detsamma ;)

2008-12-01 @ 07:52:01
URL: http://inthemake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0