Veckans bloggtema vecka 40

Jag ber så hemskans mycket om ursäkt för att jag hoppad över bloggtemat på Pret-ty förra veckan, jag hade helt enkelt för mycket på min tallrik;) Men nu så, kommer iallafall veckand fundering från ingen mindre än Rocketqueen. Hon undrar hur vi ställer oss till lösögonfransar, glitter & glam?

Jaha ja, hmmm....jag äger ett endaste par lösögonfransar till skillnad mot många andra, dom köptes så sent som i juni när jag var i USA & än har jag inte vågat mig på konsten att sätta på dom. Någon som inspirerar mig nått kopiöst till att testa inom en snar framtid är FakeLashes, hon är helt klart min lösfralla-gudinna ;)

Glitter däremot, now we´re talking. Det är såååå kul med glitter, mycket & ofta. Jag använder även glitter till vardags när jag orkar anstränga mig lite extra. Jag har en hel del både glitter-eyeliners & löst glitter från diverse olika märken, det senaste från makeupcosmetics i turkost & galarött. Jag är dock fortfarande i amatörstadiet när det gäller att applicera det & få till det snyggt, men det kommer, I promise.


Kommentarer
Postat av: sminkjante

Jag använder aldrig lösfrallor, glasögonen är i vägen.

2008-10-01 @ 15:34:57
URL: http://sminkjante.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0