Veckans bloggtema vecka 42



Denna veckan står Rocketqueen för funderingar över våra badrutiner....mitt schema i badrummet när det kommer till bad är rent ammatörmässiga jämfört med många av mina medsystrar i Pret-tys nätverk. Jag duschar för det första mest, trots att det står ett fullt dugligt bakar i badrummet, men ca 1 gång i veckan försöker jag ta mig tid att ta ett avslappnande bad & bara stänga ute omvärlden. I badkarsvattnet händer det inte mycket, jag är allergiker & vågar därför sällan slänga i härliga, underbara badbomber eller badoljor. Visst, det kan säkert funka med en del, men jag vågar helt enkelt inte ens testa, en inpackning i håret & en bodyscrub får vara min lukta-gott ritual. Jag tänder däremot gärna ett doftljus på badkarskanten & tar mig ett glas rödvin eller en öl. Det ni!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0