Veckans blogg-tema vecka 35

Förra veckans bloggtema står SublimPret-ty för. Hon vill gärna veta om det är något märke eller produkt vi är nyfikna på att testa.....jag funderade länge & väl på detta och insåg att Benefits That Gal Face Primer är en just sådan....jag har bara testat en endaste produkt från Benefit & fullkomligt avgudar den, det är deras Lemon Aid, som jag dessutom recenserat tidigare....That Gal kostar $28 på benefits hemsida, men de skeppar inte till Sverige så jag får försöka lägga vantarna på den vid annat tillfälle.

Så här står det om That Gal på Benefits hemsida...

"Product Description:
Go from dull to darling with "that gal." It's a silky pink primer that makes skin appear smoother & brighter. Wear alone for clear complexion radiance or apply before makeup for smooth, effortless application. Re-brighten during the day with "that gal." It's "that gal" perfection for a happy complexion.

Tips and tricks: Twist the base until the primer is distributed on the top. Apply with fingertips onto the face. Blend this silky pink primer in an even, upward motion. Wear alone, or under makeup for smoother makeup application. Gently pat on during the day to re-brighten your complexion.

Product details
  • Contains soothing raspberry & chamomile, combined with sweet almond & algae extracts to help skin retain its natural moisture, for a soft & silky finish.
  • Light-reflecting pigments brighten the complexion. "

Kommentarer
Postat av: Susanna

Jag har testat flera grejer från Benefit. Har t.ex en cerise mascara ute på pret-ty. Fel färg för mig.



Jo, har det blivit nåt tork-lack än? Jag beställde 2st Wet n' Wild - Express Dryer Spray från pashion i söndags. Verkliiigen i BEHOV av det alltså. jag kan inte använda CND lack alls annars...suck



Jag köpte 1 Creative Dry & Shine Kula på hela 62ml nyligen, men den funkar inte alls. jag vet inte om det är jag som gör nåt fel. Lite surt eftersom den kostade massa :(

2008-09-03 @ 11:09:48
URL: http://shopaholicnumberone.blogspot.com/
Postat av: leonie

Ja den där låter helt klart intressant, nu vill jag också testa den ju!:-)

2008-09-03 @ 11:41:19
Postat av: Linda

åh den där låter väldigt intressant :D

2008-09-03 @ 12:29:13
URL: http://bettieli.blogg.se/
Postat av: inthemake



Susanna Det kan jag mycket väl tänka mig :)

Inget torklack än, men ska skaffa Seche Vite som CrazyNails hyllar, och hon borde veta hihiii Jag har ju själv ingen erfarenhet av dom men kolla med Sminkan eller CrazyNails, dom är enna riktiga fenor på naglar...;)



Leoni Me 2.....eller igår hahaha



Linda I know, den skapar helt klart ett begär!

2008-09-03 @ 21:28:16
URL: http://inthemake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0