Veckans bloggtema vecka 36

Japp, nuså är jag snart ifatt mig. Bortsett från en trojansk häst i jobbdatorn som ställt till med kopiösa besvär under veckan så är ju allt snart på banan....en sak bara. alla mina RSS-feeds fick på foten när datorn fick formateras om vilket gör att om ni tycker att jag ignorerar er, så beror det på att jag för tillfället sitter & försöker få tillbaka dom jag hade...;)

Men det är ju inte det vi ska prata om nu, nu ska jag återgå till veckans bloggtema på Pret-ty som även denna veckan är nyfikna Sublim som står för. Frågan lyder "Vart hämtar du inspiration till nya sminkningar?"

Jag hämtar mycket inspiration från alla fina bloggkällor där ute. Är så galet kul att se vad landet har att erbjuda i fantasi & kreativitet....en del inspiration hittar jag på alternativa web-butiker & hemsidor. Som även Badbomben & BeautyRoxx skrivit så spelar musiken en viss roll i mina sminkningar........hoppas er nyfikenhet blivit stillad för ett tag framöver.

Ni får ha en undebar fredagkväll, själv bär det av på konsert med At the Gates på Trägårn, här ska hårdrockas på hög nivå!

Kommentarer
Postat av: BeautyRoxx

At The Gates <3 ! Ha det kalaskul!

2008-09-05 @ 17:34:07
URL: http://beautyroxx.blogspot.com
Postat av: Linda

Usch trojanska hästar är inte så trevliga :( Men övriga hästar dom är fina dom!! Underbara djur :o) Ha de superskoj på konserten!!

2008-09-05 @ 23:06:48
URL: http://bettieli.blogg.se/
Postat av: inthemake



BeautyRoxx Tack tack ;)



Linda haha, ja så är det....tack!

2008-09-06 @ 09:44:54
URL: http://inthemake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0