Recension av nvey eco Organic Cake Eyeliner



Nu har jag provat eyelinern från nvey eco ett antal gånger, och jag kan bara säga att det är KÄRLEK...Och det vill inte säga lite det, med tanke på vilket eyeliner-freak jag är ;)) den appliceras blöt med hjälp av vatten & blir sådär intensivt svart som jag vill ha den. Den är superduperenkel att få snygg, inget klet & den blöder inte ut utan får skarpa linjer, den sitter på plats hela dagen. Bland ingredienserna i eyelinern hittar du bl.a. kamomil som lugnar. Den är fri från talk vilket ger ett extra djup till färgerna. Den kommer i 2 nyanser, svart & brun. Jag kan nog faktiskt inte säga så mycket mer än att är du som jag & älskar eyeliner så köp den här, den är ett kap...

Varför inte passa på denna veckan? Nu har Grand Parfymeri 20% rabatt på hela sortimentet. Eyelinern kostar vanligtvis 229:- men nu kan du klippa den för 183:- tänk på att använda koden "påsk" för att få rabatten och eftersom nvey eco inte ligger uppe på webshoppen så får du maila in din order ;)

Inthemakes betyg: 5/5


Kommentarer
Postat av: Marybeth

Oh, den här lät inte dum! Kanske vore nåt för mig, är den svår att använda? Jag är ju ingen eyelinerexpert direkt, tyvärr :/

2009-04-08 @ 20:05:08
URL: http://marybeth.blogg.se/
Postat av: Inthemake



Den är såååå enkel, lättare än en geleyeliner om man inte är van att jobba med eyeliner sedan tidigare....som en vattenfärg mera ;)

2009-04-09 @ 09:55:39
URL: http://inthemake.se
Postat av: Kajsa K

2009-04-11 @ 22:35:31
Postat av: Kajsa K

Hoppsan, blev visst en tom kommentar - nytt försök.



Den där eyelinern låter fantastisk. Man vill ju verkligen att den ska hålla när man kämpat med att få till en tjusig vinge!

2009-04-11 @ 22:37:06
URL: http://kajsaskosmetik.blogspot.com
Postat av: Inthemake



Kajsa K Den är såå bra, värd varend öre ;)

2009-04-15 @ 08:01:02
URL: http://inthemake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0