Tävla om en Fiberwigmascara!



Efter att ha upptäckt den senaste veckan att intresset är stort för den här omtalade mascaran, så bestämdes det att det vore trevligt med en liten tävling, där man kan vinna just denna.

Som en liten parentes vill jag också nämna att för er som bor i Göteborg så finns den alltså redan i butiken Grand Parfymeri på Kungsgatan till specialpriset 195:-, den går även att beställa via deras webshop redan idag, med leverans efter en dag eller två.

Tävlingsregler:

För att få vara med i utlottningen om mascaran gör du följande:

Skriv ett rim om mascara i kommentarsfältet, har du en egen blogg, tipsa om tävlingen där & lämna länken i kommentarsfältet tillsammans med rimmet, har du ingen blogg så glöm inte att lämna en e-mailadress. Ditt bidrag ska vara inne senast kl 17.00 tisdagen den 17/2 (alla bidrag efter det är diskvallificerade)

Vinnaren bestäms av Inthemake & Teja (butikschef på Grand Parfymeri)

Lycka till nu! Det ska bli kul att se vad ni hitta på :)


Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja, man måste ju försöka iallafall ;-)



"Svepande långa fransar

nåt på varje flickas önskelista.

Nu kan du få en om du chansar

men var beredd på att en del av din lön mista."



Jag har lagt in en länk till din blogg och en notis om tävlingen på min blogg. :-)

2009-02-12 @ 18:30:05
URL: http://aspiesinnet.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Med denna underbara Mascara från Imju du dina fransar spara.

Denna fiber är av en helt annan kaliber!

Applicera mera och du får fransar som explodera i en underbar fanfar:

Inget strul, inget smul, bara kul!

2009-02-12 @ 18:42:49
Postat av: ♥ Frida

Haha ja visst är han ;)



Och vilken tävling! Jag måste börja smida på ett rim redan nu :)

2009-02-12 @ 18:49:27
URL: http://makeupwhore.blogg.se/
Postat av: Ems

Med Fiberwig

du ska nog allt bli pigg!

Långa fransar och intensiv svärta

du kommer att kunna krossa ett och annat hjärta.

Inte bara detta,

men man kan även med lätta

tvätta bort den utan tjafs,

det går i ett nafs!

Japanerna kan inte ha fel,

denna mascara är mycket notabel!





Varma Hälsningar,

Emma :)

2009-02-13 @ 15:53:22
Postat av: Mijo

För en pigg och intensiv blick

som gör dig riktigt snygg och chic´

Förgyll dina fransar med några svepande drag

och se hur din omgivning blir alldelles knäsvag

Vid varje blinkning har man fransar långa och fina

vare sig du heter Lina, Stina eller Carolina

2009-02-14 @ 12:49:45
Postat av: Ruby Shy

Svarta som natten och täta som miljonärer

Böljande som vågorna och oändliga som atmosfärer

Fransar som lockar och fransar som man kan bevara

Drömmar som bedyrar om perfectionstens mascara

Fiberwig kan vara flickornas dröm och hopp

Jag drömmer iallafall om fransar som aldrig tar stopp.





2009-02-14 @ 13:46:10
URL: http://rubyshyrecenserar.blogsome.com
Postat av: spung

Väck mig till liv, jag vill väcka begär

Rama in mitt uttryck, visa vem jag är

Du vet det också mycket väl

Att passion är ditt starkaste skäl

Låt dina ögon spegla din glödande själ

2009-02-15 @ 16:35:21
Postat av: CC

OK här kommer mitt rimförsök :)



Med denna fibermascara

du så lätt vacker kan vara

Svarta, täta och långa

med denna blick du en karl kan fånga

Inte behöver man lida pin

för att vara fin

Enkelt av och på

visst ska det vara så!



tipsade om tävlingen i min blogg...

http://metalbarbiecc.blogg.se/2009/february/tavlingstips.html

2009-02-16 @ 18:33:20
URL: http://metalbarbiecc.blogg.se/
Postat av: Pixelpig

Finner jag ej någonstans

färg som ger mig bättre frans

noppar jag av kattens svans.. ;-)

2009-02-16 @ 18:47:40
Postat av: Badis

Alltid får var kvinna höra

att man fibrer i sig bör köra

kellogs, bran flakes, cheerios

sockerpuffar; usch, flyg er kos!



Men vad om man är en beautyjunkie?

Och föredrar en fiberGUNKIE?

Ja tacka vet jag fiberwig mascara -

vägen till rådjursögon, vackra och rara.



En eloge till FiberPeruken!

(kommer bara på ett rimord till än "buken"...)

I varje fall, må jag vinna denna heliga graal,

så jag blir synorgansgudinnan på kvällens bal!























2009-02-16 @ 19:27:26
URL: http://badbomben.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0