Valentine-tips! utmaning



Jag hoppas att ingen har glömt att det är Alla Hjärtans Dag på lördag, om ni nu skulle ha gjort det, så vill jag härmed påminna er ;) Har satt ihop ett litet tipsplakat & utmanar alla er andra beautybloggare att göra detsamma så vi kan hjälpas åt att inspirera. Kommentera sen med länk så lägger jag upp länken i detta inlägget ;)

Här är mina förslag:

1. En romantisk middag för två i hemmets lugna vrå, man kan till och med göra det enkelt för sig & bara göra en extra fin dessert efter er vanliga middag;)

2. Clarins Multi Active Day Cream paket, med 50 ml dagkräm, 15 ml nattkräm & en tub med Pure Melt Cleansing Gel. Finns till det formidabla priset 275:- (ord. pris 549:-) på Grand Parfymeri

3. Varför inte ta sig till en Lush-butik & köpa en god tvål eller badbomb. På bilen ser ni badbomben Le Grand Amour som doftar ros 400 gr 139:- med finns också deras hjärtformade tvål Love Soap med glitter i för 69:-

4. Vill man lägga lite extra pengar så kan man ju köpa Vera Wangs doft Princess som kommer i en söt hjärtformad flaska.

5. En nyhet som finns och endast kräver ett par klickande på datorn är ju Chokladogram, rosor, choklad & valfritt kort rockar loss på 199:- + utkörningsavgift (tror det är 125:-)

6. Om man känner att man inte vill sprätta iväg på för mycket pengar på en present så kan man ju alltid ta sig ett kik inne på apoteket, dom har kanonbra produkter för hyn till en billig peng. Som exempel har jag tagit upp L300 ansiktstvätt för män, 150 ml för ringa 50:-

7. Till sist tyckte jag att det här doftljuset var lite roligt, du hittar det på Lagerhaus och doftar enligt deras hemsida kärlek (det kan ju tolkas på olika sätt;)) kostar 39:-

Kommentarer
Postat av: sweet

jaha... men om man är singel då? :)

2009-02-11 @ 12:38:28
Postat av: Caroline Elisabeth på Beautylicious

Vilken listan! Tycker detta är jättebra tips till Alla Hjärtans Dag. Nu har ett av mina inlägg kommit upp, det regnar kärlek i bloggen idag hehe. :) Vad ska du hitta på under lördagen?

2009-02-11 @ 13:14:32
URL: http://carolinemakeupandbeauty.blogg.se/
Postat av: Josephine

Undrar hur kärlek doftar? :D

2009-02-11 @ 13:27:26
URL: http://makeuponista.wordpress.com
Postat av: inthemake



Sweet haha, jag är också singel & köper mig helt enkelt en egen present ;) inget fel i det!!



Caroline Elisabeth Ja, det duger, hade blivit glad för vad som faktiskt hihiii jag jobbar, sen blir det nog lite party på kvällen ;)



Jsephine hihi jaa me 2, ska nog gå förbi & se vad dom tycker att kärlek luktar ;)

2009-02-12 @ 07:56:21
URL: http://inthemake.se
Postat av: Josephine

De gör du rätt i, berätta för mig sen ;)

2009-02-12 @ 10:51:11
URL: http://makeuponista.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0