Cherry

Imorse när jag vaknade så kändes det som om jag aldrig gått och lagt mig, så idag blev det en otroligt oinspirerad & enkel makeup utan krussiduller ;)



Foundation: Helena Rubenstein Spectacular nr 23

Puder: Dior Skin Compact
Consealer & Primer:
Loreals "Infallible" Concealer & Arden Advanced Eye-Fix Primer

Ögon: Barry M´s Dazzle Dust nr 34 Cherry. Highlighter är MAC Lark About. Eyelinern är Loreal HIP Cream Eyeliner Black. Under ögat har jag lagt en lila penna från Rainbow Priorities, ett märke som jag bara sett i Grekland på Sephora. I pennan har jag sedan tryckt in Barry M´s Dazzle Dust nr 34 Cherry. Mascaran är Max Factor False Lash Effect

Rouge: Helena Rubenstein Color Statement Wake in Woodrose nr 2
Läppar: Urban Decay Lube in a Tube Miami


Kommentarer
Postat av: Sminkan

Snygg är den i alla fall! Jag älskar Cherry! FAsen, jag måste beställa lite mer Barry M...

2009-01-22 @ 12:19:27
Postat av: sminkjante

Färgerna är så härliga. Det är skönt att ha enkel och färgglad makeup.

2009-01-22 @ 16:02:52
URL: http://sminkjante.blogspot.com
Postat av: inthemake



Sminkan Tack snälla, Barry rocks!



Sminkjante Visst är dom. enkelhet är lönsamt ibland ;)

2009-01-23 @ 08:59:15
URL: http://inthemake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0