Dior Spring Collection 2009 - Lady Dior

I stort sett alla makeup-märken släpper 4 kollektioner om året, samt nya produkter som ingår i deras ordinarie sortiment. Det är ju självklart vår, sommar, höst & vinterkollektioner jag pratar om. Om man gillar kollektionerna eller inte är ju givetvis väldigt individuellt. Men för egen del, så kan jag ju inte påstå att jag hoppar av glädje över Diors kommande vår-kollektion som heter Lady Dior & finns på disk i Sverige i februari.

Rosa, aprikost & ljust bronsigt står i fokus. Och om man bortser från att deras såkallade "star-products" & att jag älskar deras gloss sedan innan så tycker jag att den här kollektionen är rent av trist, fast med en snygg visuell ;)




bilderna ovan: Diors Stjärn produkter som kallas Lady Dior kommer i 2 variationer, limited edition


bilderna ovan: 2 nya 5-skuggor i limited edition


bilden ovan: 1 ny 2-skugga, även den i limited edition


bilden ovan: 1 ny singelskugga, som de övriga produkterna limited edition


bilden ovan: En ny Crayon Eyeliner i en brunaktig ton, som verkar få stanna kvar eller möjligtvis redan existar.


bilden ovan: Diorskin Radiant Base i en nyans, limited edition


bilden ovan: Diorskin Extreme Fix Loose Powder i en nyans, som verkar få stanna kvar eller möjligtvis redan existar.


bilden ovan: Dior Blush i en nyans, limited edition


bilderna ovan: Rouge Dior kommer i 4 olika nyanser varav en av dom kommer att vara limited edition.


bilderna ovan: Dior Addict High Shine i 2 nyanser varav den ena kommer att vara limited edition


bilderna ovan: Dior Addict Ultra-Gloss Reflect kommer i 4 nyanser varav 2 kommer att vara limited edition


bilden ovan: Dior Rouge Contour i en nyans, vet inte om den finns redan, men den kommer iallafall att vara kvar ;)


bilderna ovan: Dior Vernis i 2 nyanser varav den ena i limited edition

That´s it folks, vad tycker ni? Hiss eller diss? Själv vill jag gärna klämma lite extra på Dior Addict High Shine i fuchsia-nyans. Men mer än så var det nog inte ;)

Kommentarer
Postat av: CC

Lite mesiga nyanser för en hårdrockare som jag hehe

Men en otroligt vacker modell..

2009-01-13 @ 12:06:49
URL: http://metalbarbiecc.blogg.se/
Postat av: Bjørnemor

Herlig sminke..:P

Ta en tur innom bloggen min og stem da del..:)

2009-01-13 @ 17:20:05
URL: http://mettehelene.blogspot.com/
Postat av: inthemake



CC Eller hur? Det känns väldig oinspirerande & färgfattigt ;)



Björnemor Tycker du? Jag tycker kollektionen är supertråkig hahaha Det ska jag göra :)

2009-01-14 @ 09:20:30
URL: http://inthemake.se
Postat av: Jennifer

ååååååååh jennifer wants!!Sheit va snygg stjärn produkten är!ska lätt ha en :D

2009-01-19 @ 00:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0