Doftnyhet Miss Dior Cherie LÉau & en ny foundation



För alla Miss Dior-älskare så kan jag meddela att Miss Dior Cherie kommer ut i en ny version i Mars, det låter väl bra BettieLi? ;)

De släpper en lättare variant av deras Eau de Toilette. Den innehåller noter av apelsinblomma, gardenia & musk.




Och när vi ändå är inne på Dior så vill jag också göra er uppmärksamma på att dom i denna månaden släppt en ny serie av foundation. Det är en foundation som finns i både puder & flytande form & heter Dior Skin Nude. I sverige kommer båda ut i 6 utvalda nyanser.

Diorskin Nude Natural Glow Hydrating Makeup är den flytande varianten, den innehåller nästan 40% vatten och ska ge huden en omedelbar känsla av komfort. Huden känns genast fräshare, återfuktad & silkigare. Tack vare vattnet är den mer trensperent i sin täckning än klassiska foundations. Den jämnar ut huden & lämnar en lyster.


Diorskin Nude Natural Glow Fresh Powder Makeup är en foundation i puderform & innehåller nästan 20% vatten, ett bättre val för en fetare hud. Vattnet fungerar som en återfuktare & man känner en fräshhet när man applicerat den. Den kan appliceras ensam eller efter en flytande foundation.


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh det ser jag fram emot :D

2009-01-29 @ 23:10:01
URL: http://bettieli.blogg.se/
Postat av: inthemake



Linda Ja, jag tänkte att du skulle digga det ;)

2009-01-30 @ 07:42:48
URL: http://inthemake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0