Lancôme Pink Irreverence 2009



Jag misstänker att de flesta redan sett Lancômes bidrag till våren i form av deras Pink Irreverence kollektion. Men den tåls att visas igen ;)

Kollektionen är insspirerad av den vulkaniska sanden på Phia Beach/Nya Zealand, varifrån kollektionens grundare Aaron De Mey kommer ifrån. Aaron har valt att lägga fokus på både ögon & läppar utan kompromiss, i form av vackert lackerade rosa läppar & intensivt svarta ögon. Resultatet är en explosiv kombination av färger. För egen del älskar jag looken, har ju som ni vet en förkärlek för svarta sotade ögon & gärna ett rosa eller rött läppglans eller stift till det. Kommer på disk i februari & jag kan knappt bärga mig;)


Kommentarer
Postat av: CC

Vilken söt MUA ;) Helt rätt tänkt, jag har alltid tyckt det är trist att man "ska" ha neutrala läppar till starka ögonmakeuper..

2009-01-28 @ 11:40:04
URL: http://metalbarbiecc.blogg.se/
Postat av: Ninni

Jag undrar sååå vad den svarta tuben innehåller? Vet du?

2009-01-28 @ 22:40:10
Postat av: inthemake

CC Ja visst är han gudomlig hihihi...håller helt med, det finns inget rätt eller fel när det gäller makeup tycker jag ;)



Ninni Det är en cremeskugga i tub, kanon att använda som bas eller ensam ;)

2009-01-29 @ 07:56:33
URL: http://inthemake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0