London calling!

2 veckor kvar innan det bär av till te-slurparlandet. Nu har jag börjat fundera lite på vad jag vill shoppa & titta lite närmre på när jag är där. Jag åker den 31/1 & schemat börjar i vanlig ordning att bli rätt späckat under vår vistelse.

Men Illamasqua är ju något jag helt klart vill klämma på, liten aning dyrt, men om det är bra så vad gör det ;)) (här kan du läsa mitt inlägg om märket)

Kläder & make står givetvis högst upp på listan när det gäller shopping. För i London kan jag ju få tag på både Benefit, Urban Decay och inte minst Barry M. Jag vill kolla nya Dr Martens & springa ner butikerna i Camden i jakt efter lite kjolar & toppar.

Planen är att hinna med en high noon tea någon av dagarna, dvs. te & scones.

Att det kommer drickas en del öl & drinkar är det väl knappast någon tvekan om...;)


Kommentarer
Postat av: EyeOnBeauty

Å så kul med London:) Du kommer komma hem med massa skojsigt:)

Kram

2009-01-15 @ 10:45:20
URL: http://eyeonbeautygirl.blogspot.com
Postat av: Emelie

Jag är inte alls avis. Inte det minsta!



Gå och kolla på boots också. De har tydligen många no-name märken blandat med kända märken.

2009-01-15 @ 11:56:07
URL: http://www.pssion.se
Postat av: CC

London är underbart, har tappat räkningen på hur många gånger jag varit där... fast det är så dyrt numera, på 80 talet var det galet billigt att shoppa skönhetsprylar där.

Ska fundera om jag kan komma på några tips..

2009-01-15 @ 12:47:46
URL: http://metalbarbiecc.blogg.se/
Postat av: Ninni

Åh gud var roligt! Boots och Superdrug är riktiga favvis-affärer! Såg att Boots även finns i Bangkok dit jag ska i februari. Älskar den där kittliga känslan i magen när jag tänker på resor. Nu var det alldeles för länge sen jag var i London också. Vi har kompisar som precis flyttat tillbaka dit efter att ha bott i Sth ett tag så de måste nog besökas snart!

2009-01-16 @ 11:18:54
Postat av: Johanna

Jag är väldigt avundsjuk! Jag skulle nog göra vad som helst för att botanisera bland allt Benefitgunk ;)

2009-01-16 @ 16:14:31
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/
Postat av: inthemake



EyeOnBeauty Jag hoppas verkligen det ;) krm kram



Emelie haha, näää det hade inte jag heller varit ;) Boots är grymt...& Superdrug med..;)



CC haha då är vi 2 ;) fast det är ju fortfarande billigt jämfört med här hemma, det mesta iallafall ;)



Ninni Ahh mina med :p där kan man fynda ordentligt :) Halva nöjet är att planera & göra listor hahahaah



Johanna Awww...

2009-01-19 @ 08:21:18
URL: http://inthemake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0