Shadow Whisper & Chocolate Brown

Idag hade jag nada inspiration & ville bara få makeupen överstökad så snabbt som möjligt. Det blev i mina ögon en trist, neutral, söndagskladdig oreda hahaha



Foundation: Helena Rubenstein Spectacular nr 23

Puder: Dior Skin Compact
Consealer & Primer:
Loreals "Infallible" Concealer & Arden Advanced Eye-Fix Primer

Ögon: Pure Luxe Shadow Whisper & MAC Chocolate Brown. Highlighter är TMM Dynamite. Eyelinern är Loreal HIP Cream Eyeliner Black. Under ögat har jag lagt en penna från Siseley som heter Deep Jungle. Mascaran är Max Factor False Lash Effect

Rouge: Helena Rubenstein Color Statement Wake in Woodrose nr 2
Läppar: Urban Decay Lube in a Tube Miami




Kommentarer
Postat av: fröken frodig

Snabbt överstökad sminkning till trots - jag tycker det var en jättesnygg ögonskugga på dig.

2009-01-25 @ 15:31:20
Postat av: sminkjante

Vilken härligt "medelbrun" färg. Den ser man inte så ofta. Jättefint.

2009-01-25 @ 19:01:12
URL: http://sminkjante.blogspot.com
Postat av: inthemake



Fröken Frodog Ohh tack snälla...



Sminkjante Tack gullet!

2009-01-26 @ 08:52:45
URL: http://inthemake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0