To Do innan London!

Jag ni vet ju hur det är, antingen är man ute i extremt god tid, eller så tror man att man är ute i extremt god tid. Det händer ju alltid oväntade saker påvägen. Men nu börjar resan faktiskt närma sig, på lördag bär det av till landet som serverar pommes med vinäger (har aldrig fattat det riktigt;)) Men innan dess sker det ju lite andra roligheter, sonen fyller ju 14 på fredag & det firas såklart på valfri restaurang. Varenda år sedan han var 7 har jag frågat honom vart han vill gå, och varje år har jag fått samma svar, Bamboo, mongolisk barbeque....hihihi


Kommentarer
Postat av: CrazyNails

Sambon här är vansinnigt förtjust i vinäger på pommer, sjävl fattar jag inte heller grejen. Men jag kan tala om att det är bra för nedbrytningen av potatis stärkelsen...men det är inte gott för det:)

2009-01-27 @ 18:05:21
URL: http://crazy-nails.blogspot.com/
Postat av: Marybeth

Tidsoptimist javisst ;) (jag har en förmåga att vara sådan själv också ibland, hrrm)..

2009-01-27 @ 18:50:18
URL: http://marybeth.blogg.se/
Postat av: inthemake



CrazyNails Ohh jag har ett ex som älskade vinägerschips, fast jag vet inte om det var för att han skulle få ha dom för sig själv hahaha



Marybeth Eller hur? Vet inte varför det blir så? ;)

2009-01-28 @ 09:24:03
URL: http://inthemake.se
Postat av: CC

Haha, påminner om de listor jag brukar skriva...

Hur länge blir du borta? Skulle ju tipsa dig om klubbar... säg till om det är nåt du inte känner igen: Intrepid Fox, Garlics, Cro bar, Sin/Decadence (kan ha slagit igen redan)



Och tack för tipset om burkarna!!!

2009-01-28 @ 11:43:42
URL: http://metalbarbiecc.blogg.se/
Postat av: Ninni

Men Lays salt&vinegar-chips är ju supergoda! Lite syrliga! Älskar dem! Jag pluggade i England i tio veckor en vår och gick upp lite väl mycket i vikt då...hihi. De hade sånna där jättepåsar med Bounty i, de var inte bra för min lilla (läs stora) rumpa.

2009-01-28 @ 22:42:10
Postat av: inthemake



CC hahaha, man MÅSTE ju ha en lista, hur skulle det annars gå? Intrepid Fox & Cro Bar känner jag till sedan tidigare, de andra har jag aldrig besökt ;) spännande..vi åker på lördag & kommer hem på tisdag :) Ohhhh denna väntan :p Varsågod, säljaren är kanon & snabb ;)



Ninni hahaha, tur att alla har olika smak ;) Bounty är ju inte fel, men i måttliga mängder asg...den är ju inte stor, nu babblar du strunt hihiu

2009-01-29 @ 07:59:31
URL: http://inthemake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0