Carmel

Visserligen blev jag ju otroligt inspirerad igår, men imorse när jag klev upp så stod hjärnan helt still när det gällde sminket. Enkelt & lätt är kodordet för mig idag ;)





Foundation: Helena Rubenstein Spectacular nr 23

Puder: Dior Skin Compact
Consealer & Primer:
Lumene Beauty Base Matifying Primer, Loreals "Infallible" Concealer & Benefit Lemon Aid

Ögon: MUC Carmel över hela den rörliga delen på ögonlocket över globlinjen upp mot brynen. Highlighter är TMM Plush. Eyelinern är Loreal HIP Cream Eyeliner Black & under ögat har jag lagt en penna från Smashbox med namnet Antique Gold som jag tryckt in MAC Old Gold i. Mascaran är Max Factor False Lash Effect

Rouge: Lovely
Läppar: Clarins Joli Rouge Brillant 07 Rasberry


Kommentarer
Postat av: Frida

Tack så jättemycket :)



Neutrala färger är ju också skitsnyggt! Ibland orkar man ju bara inte varken sminka sig mycket, eller bära mycket färg på ögonen.

2009-03-11 @ 18:22:23
URL: http://makeupwhore.blogg.se/
Postat av: Sminkan

Kan vara vilsamt och skönt med en neutral look.

2009-03-11 @ 18:54:01
Postat av: Anonym

En neutral look kan aldrig bli fel; jättefint!

2009-03-11 @ 22:14:05
URL: http://makeitcolorful.blogspot.com/
Postat av: Inthemake



Frida Det avr verkligen så lite så, eller hur, ibland vill man vara lite anonym ;)



Sminkan Håller med, vilsamt är verkligen ordet;)



makeitcolorful nä det är sant...tack söta!

2009-03-12 @ 09:41:19
URL: http://inthemake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0