Crystal Blue & Cobolt

Solen skiner på utsidan idag igen, igår blev jag så inspirerad av alla vårkänslor att jag efter jobbet gick och mötte upp kompisar på Bishops Arms för ett par öl ;) Tyvärr kunde inte ölen intagas utomhus eftersom uteserveringarna inte får öppna förrän den 1 april. Men det var supertrevligt inomhus med ;)



Foundation: Helena Rubenstein Spectacular nr 23

Puder: Dior Skin Compact
Consealer & Primer:
Lumene Beauty Base Matifying Primer, Loreals "Infallible" Concealer & Ardens Advanced Eye Fix

Ögon: Barry M´s Dazzle Dust nr 81 Crystal Blue över hela den rörliga delen av ögonlocket & MAD Cobolt i globlinjen. Highlighter är Fyrinnae Nijiiro. Eyelinern är Loreal HIP Cream Eyeliner Black & under ögat har jag lagt en penna från Smashbox nya kollektion MUSE i färgen Lapis (mörkt havsblå) som jag tryckt in MAD Cobolt i. Mascaran är Lancôme Hypnose Svart

Rouge: Helena Rubenstein Color Statement Wake in Woodrose nr 2

Läppar: Clarins Joli Rouge Brillant 07 Raspberry & uppe på den Biotherm Glossy Shine nr 35




Kommentarer
Postat av: Mayaline

Jättfint! Gillar verkligen färgerna. Den där Smashbox - pennan låter verkligen intressant!

2009-03-19 @ 12:26:14
URL: http://mayamakeupartist.blogspot.com
Postat av: Sanna

Härlig läppfärg!

2009-03-19 @ 20:09:14
URL: http://linslusen.blogg.se/
Postat av: Inthemake



Mayaline Tack snälla ;) Nu har jag provat 3 av 4 & dom är supernice, mjuka & väldigt pigmenterade, lite metallic & vattenresistenta ;)



Sanna Tack hjärtat!! ;)

2009-03-20 @ 08:11:25
URL: http://inthemake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0