Gästrecension av L´Erbolario Rengöringsmjölk med gurka & trollhassel



Hej allihopa

För några veckor sedan blev jag ombedd av Inthemake att testa produkter från L´Erbolario. Så här har det funkat för mig.


Jag valde att pröva deras rengöringsmjölk med gurka och trollhassel och ögongel asiatisk med centella och ginseng.


Har nu använt rengöringsmjölken morgon och kväll, detta är vad jag tycker: Den har en fräsch doft, lite tvålig tycker jag. Man känner sig ren men lite stram efter att ha använt den. Jag har en blandhy, glansig T-zon men har samtidigt lätt för att bli torr på vissa ställen. Jag upplever faktiskt hyn som den är mer normal nu, inte alls lika glansig som innan. Den stora nackdelen är konsistensen, den är väldigt rinnig. Förpackningen är en tub vilket gör att den står på locket i skåpet. Detta gör att när man öppnar den så måste man vara väldigt försiktig, annars så har man till slut hela innehållet i locket.


Ögongelén tycker jag varken det ena eller andra om. Den har ingen särskild doft, är ok i konsistensen, är sval, men annars så har jag nog inte så mycket att säga om den.


Tillsammans med produkterna fick vi några testers. Jag vill slå ett slag för deras kroppskräm!!!! Har testat kroppskräm med kaprifol och kroppskräm med mossa. Jag testade kaprifolen först och fick en aha upplevelse, men nu så är nog mossa favvisen. Den är riktigt fet men utan att bli kladdig, går in jätte fint i huden och doftar nyduschad. Jag har alltid torra smalben på vintern, men nu är dom som babyhy!


Så tills nästa gång kanske.ha det så jättebra!!

Kram
Jessica

Återförsäljare hittar du på Pianis hemsida





Kommentarer
Postat av: Maggie

Åååh, nu blev jag sugen på deras kroppskräm! Jag har alltid använt TBS bodycream men sedan de slutade med den har jag inget som får mina vinterflagiga ben lena och mjuka.

2009-03-10 @ 14:39:01
URL: http://trappedathyper.blogg.se/superficial
Postat av: CrazyNails

Grean tea krämen är ljuvligt återfuktande också, men kaprifolen är ljuvlig i doften. Ögonkrämen hade jag inte mycket till övers faktist. Säkert mycket bra på en som är lite yngre tror jag.

2009-03-10 @ 20:16:15
URL: http://crazy-nails.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0