Nyhetskvällen med Lancôme


Jag tycker vi börjar med Lancôme, för där har jag riktigt glädjande nyheter för er som gillat Aaron de Meys kreationer hittills. Ni som fastnade för deras svarta Phia Black gloss kan sluta snåla med det nu. Det kommer nämligen att föras in i deras ordinarie sortiment ;) Lancôme har även fått mycket förfrågningar ang. det röda läppstiftet, som enligt modevärlden betraktats som det perfekta röda stiftet, jag pratar om guldklimpen som Aaron använde till Phia Red, och heter Aarons Red. Det dök aldrig upp i sverige, men behold...vecka 29 finns även det på disk för er Lancôme Lovers ;)



Lancômes vibrerande mascara var ju på allas läppar när den släpptes, den kommer att sänkas i pris fick jag höra igår & det kommer att dyka upp inte mindre än 2 nya färger (grå & brun), 1 vattenfast variant i svart samt en primer :) Finns på disk vecka 17



Deras serie Aqua Fusion kommer i stort sett att utgå, så även de färgade dagkrämerna, det enda som kommer finnas kvar i serien är fluiden & krämen för torr hy. De kommer att ersättas av Hydra Zen, och där kommer det 4 st nyanser på den färgade dagkrämerna.



Lancôme släpper varje år en sommarserie som heter Bonjour Lancôme, men iår har dom ändrat namnet till Tropique Summer och sommarlooken består i stort sett bara av ordinarie produkter, bortsett från 4 nya juicy tubes, färgerna är i stort sett transperanta. Kampanjen lanseras vecka 20.


Så guys & girl, det var väl lite rolig info iallafall. Imorgon återkommer jag med info på Helena Rubenstein, missa inte det, för de har en produkt som ska lanseras vecka 35 som är hur kul som helst ;)

Jag höll ju på att glömma! Lorealkoncernen kommer inte att ha några prishöjningar alls på sina märken under våren & sommaren. Det tycker jag är kanonbra med tanke på hur ekonomin i världen ser ut!

Kommentarer
Postat av: Elena

Jag tycker att Piha Black luktar färskt snus, skitäckligt, men det är sååå jävla läckert att jag ändå skulle vilja ha det

2009-03-04 @ 15:40:39
URL: http://stiftprinsessan.wordpress.com
Postat av: Ida

är nyfiken på den där mascaran men hittills har den varit så dyr att det inte har känts värt att prova, men om de ska sänka priset kanske man måste slå till. vet du med hur mycket? :)

2009-03-04 @ 18:57:15
URL: http://lovelythings.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja, det fungerade faktiskt förvånandsvärt bra. Och det är ju mycket billigare än de krämerna som finns för att täcka t.ex. tatueringar! :) brabra!

2009-03-04 @ 20:53:14
URL: http://makeupwhore.blogg.se/
Postat av: inthemake



Elena hahaa, det har jag inte tänkt på faktiskt, äger det inte själv, måste undersökas ;)



Ida Nej, tyvärr vet jag inte det, men ska kolla på lördag om de bytt priset än ;)



Frida tummen upp!

2009-03-05 @ 09:28:41
URL: http://inthemake.se
Postat av: Ida

Okej, jag ska hålla tummarna då! :)

2009-03-06 @ 22:14:17
URL: http://lovelythings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0