Hatten av!

Måste bara få pusha lite för två stora inspirationer för mig när det gäller ögonmejker :)
Varje dag är jag precis lika spänd för att se vad de två har hittat på.....dom jag pratar om är Kajalpennan & Sminkan....

Här är ett litet smakprov på Kajalpennans härliga stil, har aldrig sett någon som kan "blenda" ihop färger på det sättet hon gör, alltid vackert & med snygga färgkombinationer.....



Sminkan är ett kapitel för sig (bara på ett positivt sätt;)) Maken till färgstarka, eldiga & rakt av outstanding ögonmejker har jag aldrig skådat.....



Tack tjejer för alla fina & för mig nytänkade källor...:)

Kommentarer
Postat av: Kajalpennan

Så söt..

2008-04-28 @ 18:11:16
URL: http://kajalpennan.blogspot.com
Postat av: Sminkan

Gulle dig! Nu rodnar jag!

2008-04-28 @ 19:28:12
Postat av: inthemake

Det är med all välmening, menar det verkligen...:)

2008-04-28 @ 20:39:43
URL: http://inthemake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0