Veckans bloggtema vecka 33

Ny vecka, nytt tema....ytterligare en undran från Mayaline & denna veckan lyder den "Vad har varit sommarens bästa beautyrelaterade köp?"

Den blir jobbig för mig att svara på känns det som. När börjar sommaren? Och när slutar den? Om jag får räkna maj/juni som sommar så är ju definitivt min shopping i Los Angeles det bästa som har hänt under sommaren. Om jag måste välja något längre fram i tiden, så vill jag bestämt välja mitt fiiina badrumsskåp från IKEA som slukar alla mina beautyprodukter. Men om jag måste välja ut en specifik "grej" som jag är mest glad över i form av produkt, så är det utan tvekan RoC Minesol After Sun (som dessvärre utgår ur sortimentet)

Såja, det var det, och enligt mig är inte sommaren över, vilket lämnar utrymme för att favoriterna kan ändras ;)

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag hittade parfymen på ett lokalt ställe som heter Crispa. Dom har allt möjligt från massa olika leverantörer. Den måste finnas på fler ställen...

Tack! =)

2008-08-12 @ 18:59:29
URL: http://redlacuna.blogg.se/
Postat av: inthemake

Therese ahhaaa va spännande, ska hålla utkik ;) Varsågod ;)

2008-08-12 @ 21:23:04
URL: http://inthemake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0