Redken Colour Extend

Då var det dags för månadens gemensamma recension bland nätverkarna på Pret-ty, denna gången gör vi ett gemensamt slag för hårprodukter.

Jag är extremt dålig på att ta var apå mitt hår, om det inte handlar om blekning, toning & hårfärg *skäms* de senaste 10 åren har jag använt mycket budget shampo så som Wella, Sunsilk & Loreal köpta på Hemköp. Visserligen tvättar jag bara håret vart 4:e eller 5:e dag, men ändå. Det dyraste jag brukat under den tiden har varit XL köpt på Stena-båten. Men nu när jag gjorde min USA-resa bestämde jag mig för att skaffa bättre schampo & balsam. Tog ett snabbt beslut på att satsa på Redkens Color Extend-serie. Sista dagen i Los Angeles innan hemfärd hittade jag ett litet parfymeri som sålde 1 liters-flaskor för $20 styck, som hittat.

Jag har nu använt Redken schampot & balsamet i 1 ½ månad och kan bara säga WOW!! Det är en aha-upplevelse för en budget-flicka som mig. Den håller absolut vad den lovar, mitt hår håller färgerna 3 gånger bättre än tidigare. Dessutom känns mitt hår "renare" mycket längre. Jag rekomenderar detta schampot till alla som tokfärgar sitt hår så som jag. Nog för att det är aningen dyrare än butiksvarianten, men det är en ekonomisk investering i längden. I promise! Mina 1 litersflaskor kommer att räcka ett helt år & sen kan man ju alltid buda hem från Ebay eller skicka beställning med mannen nästa gång ;)




Inthemaket betyg:





Kommentarer
Postat av: rocketqueen

Jag kände likadant när jag gick över till Redken! Härligt!



Du, designen är ursnygg! Underbar bakgrundsfärg!

2008-08-07 @ 21:17:16
URL: http://rocketqueens.blogg.se/
Postat av: inthemake

Ja ett verkligt uppvaknande ;)



Tack snälla, va glad jag blir :)

2008-08-07 @ 21:33:49
URL: http://inthemake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0