Veckans bloggtema på Pret-ty vecka 20.....

Veckans bloggtema på Pret-ty är Emelie som undrar vad vi har i våra badrumsskåp, nu är det knappet en månad sedan jag skrev om just det här. Så jag låter er kolla på det inlägget.

Nu är jag ju heeelt inne på ytterligare förvaring till badrummet, fick liksom någon form av mersmak efter skåp-köpen hihi

Det här vill jag ha från IKEA...


799:- med spegeldörr....perfa!!!!


Men visst är det kul med just badrumsskåp, dessa stängda små gömmor som man gärna tar sig en titt i ;)
Kanske inte det mest utmålande inlägg, men än dock här...

Kommentarer
Postat av: CrazyNails

Jag har precis det skåpet och jag bara äääälskar det!

Man köpa massa roliga insatser till det:)

2008-05-12 @ 21:25:50
Postat av: inthemake

Jaaa jag ska verkligen ha det, har sett alla praktiska prylar man kan köpa till hihi Skulle hälsa så gott tillbaka förresten :)

2008-05-12 @ 21:46:53
URL: http://inthemake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0