24 K, Predatory & Darkness

Hoppas alla är upptagna med att äta & dricka gott, själv är jag mätt & sitter å väntar på att dra igång årets 2:a Guitar Hero World Tour turnering med ett gäng kompisar....

Dagen har spenderats på Grand, det blir likaså imorgon. Har jobbat mycket de senaste dagarna, därav lågvattnet här inne...



Foundation: Helena Rubenstein Spectacular nr 23

Puder: Dior Skin Compact
Consealer & Primer:
Lumene Beauty Base Matifying Primer, nvey eco Organic Erase Natural & UDPP

Ögon: MAD 24 K i den innre ögonvrån, Fyrinnae Predator på mitten av den rörliga delen & MUS Darkness i yttre v:t och upp i globlinjen. Highlighter är TM Dynamite som jag även svept över resten av makeupen. Eyelinern är Loreal HIP Cream Eyeliner Black, under ögat ligger Rainbow Prioritiespennan i färgen Purple, uppe på den har jag lagt Fyrinnae Predator . Mascaran är Lancômes Hypnôse vattenfast i 1 lager för att böjen ska hålla & sedan den vanliga Hypnôse uppe på

Rouge: Lovie

Läppar: Clarins Summer Fever Sun Lip Balm nr 01 (tror inte den finns längre, ingick I förra årets sommarkollektion)


Kommentarer
Postat av: Kajsa K

Tjusigt! Predator är en jättesnygg färg, passar dig.

2009-04-11 @ 22:38:43
URL: http://kajsaskosmetik.blogspot.com
Postat av: Marie

Ooh, shit så snyggt! En kombination jag borde fundera mer på!

Förresten, om jag inte sagt det innan, mascaran jag vann kom under påsken och jag är så glad! Tack för dina roliga tävlingar, och för att jag råkade vinna!

2009-04-12 @ 16:11:29
URL: http://fizzivy.blogspot.com
Postat av: Therese

Oh.... fullträff! Otroligt snyggt!

2009-04-12 @ 19:26:47
URL: http://alltochlitedartill.blogg.se/
Postat av: Sandra

Oj...får säga som tjejen ovan att det var en riktig fullträff!

Kanske man ska börja kalla dig för "Master of makeup"? :)



Jag kanske skulle börja lägga lite mer tid på mitt utseende...och bloggandet framför allt...

Lite väl mycket detaljer kanske, men jag är deprimerad och det blir inte så mycket sminkade då...men om man satsar på några snygga make-ups så kanske det skulle bli lättare att blogga för då vill man ju visa upp lite sminkningar :)

Har du förslag på vad man kan köpa bra smink till bra priser någonstans? Ekonomin är liksom åt fanders...

Jag blir verkligen inspirerad av din sida, och så verkar du vara en trevlig tjej också...många bloggare är lite småsnobbiga :P



Kram kram på dig tjejen och fortsätt inspirera, snälla :)

2009-04-13 @ 06:07:16
URL: http://swegirl86.blogg.se/
Postat av: Maggie

WOW! Grymt häftigt makeup!

2009-04-13 @ 18:55:23
URL: http://trappedathyper.blogg.se/superficial
Postat av: Sminkan

Superläcker lila!

2009-04-13 @ 19:09:03
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Marybeth

Snygg kombo! :D Jag tänker på Fbk.. hihi.



Guitar hero är ju hur kul som helst, hur gick det för dig? :)

2009-04-14 @ 19:24:40
Postat av: Inthemake



Kajsa K Predator är superfin, men aningen svårjobbad ;) Tack!



Marie Ja den blev lite rolig kombon, det var så lite så, hoppas den smakar ;))



Therese Tack sötaste...puss



Sandra Du är ju bara för gullig, rodnar! Usch va jobbigt med nedstämdheten :( nä det är klart att du inte känner för att anstränga sig mer än nödvändigt då, ta det lugnt bara & ta hand om dig själv;) Det med billigt smink är ju lite olika beroende på vad du ska ha...men pigmentprover från TBN, MAD & Fyrinnae är ju prisvärt t.ex. Oh va kul det är att få höra att man inspirerar, tack rara du! Stora kramar tillbaka



Maggie Tack söta!



Sminkan Tack gullet...



Marybeth hahaa nääää, men nu när du säger det!!! Det är superskoj, vi spelade från 19.30-02 på natten..svettigt var det, det gick bra ;)

2009-04-15 @ 08:26:44
URL: http://inthemake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0