Celistiene & Midnight

Långfredagens makeup var inget extraordinärt, men låg trots allt och lurade kvar i kameran. ;)



Foundation: Helena Rubenstein Spectacular nr 23

Puder: Dior Skin Compact
Consealer & Primer:
Lumene Beauty Base Matifying Primer, nvey eco Organic Erase Natural & UDPP

Ögon: I.D. Celistiene på hela den rörliga delen av ögonlocket & Barry M´S Dazzle Dust nr 23 Midnight i yttre v:t och upp i globlinjen. Highlighter är TMM Dynamite som jag även svept över resten av mekeupen. Eyelinern är Loreal HIP Cream Eyeliner Black, under ögat ligger en jumbopenna från NYX som heter Yoghurt & uppe på den har jag lagt I.D. Celistiene & Barry M´S Dazzle Dust nr 23 Midnight . Mascaran är Lancômes Hypnôse vattenfast i 1 lager för att böjen ska hålla & sedan den vanliga Hypnôse uppe på

Rouge: Lovie

Läppar: Clarins Summer Fever Sun Lip Balm nr 01 (tror inte den finns längre, ingick I förra årets sommarkollektion) ja jag vet, dålig fantasi, men jag bara älskar det!!!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Allt klär en skönhet hörru!



Hämtade ut min bloggvinst idag, tackar så mycket ^_^

2009-04-16 @ 17:15:07
URL: http://www.glamour.se/min-sida/Monty/
Postat av: Maggie

Oh oh oh så fint!

2009-04-17 @ 00:00:45
URL: http://trappedathyper.blogg.se/superficial
Postat av: Elina

Åhhh vad fint! Underbara färger, riktigt vår-aktigt ;)

2009-04-17 @ 17:33:07
URL: http://www.ensvenskblondin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0