Nyhetskvällen med Clarins

Det var en supetrevlig och informativ kväll igår. Vi gick igenom vårens & sommarens nyheter & fick se & känna på dom allihop.

Clarins stora hudvårdsnyhet i år är en ny cellulitkräm som heter High Definition Body Lift, som enligt dom själva ska ge synliga resultat på 2 veckor. Vi hade turen att få med oss den hem som en gåva, så nu ska här testas ;) Jag är jättedålig på att använda sånna här produkter, men 2 veckor kan jag allt ge det hihihi den finns på disk den 27/2 och kommer kosta 460:-



De kommer med 3 uppdaterade rengöringar som alla löddrar, i deras serie Gentle Foaming Cleanser, en för torr/känslig hy, en för normal/kombinerad & en för kombinerad/fet. De kändes otroligt härliga i konsistensen & hade svaga fräsha dofter finns på disk 30/1 och kostar ca 220:-


Deras fuktserie Hydra Quench får 2 nya tillskott. En fuktmask & ett läppbalsamm, Hydra Quench Cream-Mask & Moisture Replenishing Lip Balm. Båda extremt sköna att applicera, jag är ju en fan av fuktmasker, tycker det är så härligt att få känna huden bli återfuktad & återfå styrka. Masken kan läggas nära ögonen, på läpparna & ska givetvis ner på halsen (en del många glömmer) lanseras den 27/3 och masken ligger på dryga 300:- samt läppbalsamet 165:-

Clarins förärar även den mogna hyn med en ny foundation som heter Super Restorative Foundation True Lift SPF 15. Den lyfter & slätar ut linjer & rynkor på optisk väg, ger lyster samt skyddar huden mot föroreningar & fria radikaler.



Så till det som jag själv brinner för, makeupen ;) Igår visade jag er bilder på Clarins vårlook, och YAY, de söta Clarins-tjejerna hade med sig hela looken.



Skuggorna var faktiskt riktigt pigmenterade & hade en härlig lyster. Självklart vill jag ha en av varje av de helt underbara läppglansen. En rolig manick var den röda tuben uppe till höger. Den heter Instant Gloss & boostar läpparnas naturliga färg, gör läpparna fylliga, glansiga, återfuktar, mjukgör och är en long lasting produkt, och vet ni ;) det där med att de boostar läpparnas naturliga färg, det stämde faktiskt :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0