Green Iridescent & Knockout

Helgen har varit kanon, som ni märker har jag haft fullt upp & har inte riktigt haft tid att hänga på bloggen. I fredags gjorde jag catering från kl 7 på morgonen åt Hammerfall på Scandinavium. Var hemma kl 01.30 på natten, bra mör i kroppen. I lördags ägnade jag dagen åt soffliggande, bortsett från en powerwalk i Slottsskogen, på kvällen var jag & några kompisar över till min granne på lite öl blandat med mycket snack i mörker pga earth hour. Igår tog jag tag i städningen hemma, det blev dammat, dammsugit & torkat golv & när jag ändå var igång så passade jag på att göra iordning balkongen så den är klar för blommsterlådor & lite piff nu inför våren, allt avslutades med ytterligare en powerwalk i den underbara vårsolen.

Ikväll är det nyhetskväll med Kanebo, det är alltid lika trevligt att få kladda med ;)



Foundation: nvey eco Organic Moisturising Fluid Foundation nr 510

Puder: Dior Skin Compact
Consealer & Primer:
Lumene Beauty Base Matifying Primer, nvey eco Organic Erase Natural & UDPP

Ögon: Barry M´s Dazzle Dust nr 65 Green Iridescent över hela den rörliga delen, samt en bit upp mot brynen sen har lag lagt TMM Knockout i globlinjen & i yttre v:t. Highlighter är Barry M´s Dazzle Dust nr 65 Green Iridescent. Eyelinern är nve eco Organic Cake Eyeliner Black som är lagd blöt med hjälp av vatten. Mascaran är Max Factors False Lash Effect.

Rouge: Lovely

Läppar: nvey eco Organic Lipstick nr 369 & Biotherm Glossy Shine nr 35





Kommentarer
Postat av: sminkjante

Låter som du haft en härlig helg.



Nu väntar jag med spänning att få höra vad du tycker om den flytande foundation från Nvey Eco

2009-03-30 @ 15:45:40
URL: http://sminkjante.blogspot.com
Postat av: Anonym

Wow, gillar skarpt färgen i globlinjen :) Snyggt!

2009-03-30 @ 16:30:21
URL: http://makeupfun.wordpress.com
Postat av: suss

Vad fin du var!

2009-03-30 @ 16:55:58
URL: http://sussiessaga.blogg.se/
Postat av: Kajsa Kavat

Härligt skimmer det var på skuggorna, fint när det annars är så naturliga färger. Läppstiftet ser ju också fint ut, ska bli intressant att höra vad du tycker om Nvey!

2009-03-30 @ 22:15:05
URL: http://kajsaskosmetik.blogspot.com
Postat av: Inthemake



Sminkjante Den va superbra, la upp recension igår ;)



Makeupfun Ja den är fin, tack ;)



Suss Tack söta!



Kajsa Kavat Tack snälla du! La upp 1: recensionen igår ;)

2009-04-01 @ 07:40:09
URL: http://inthemake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0