Baby Shimmer & Kitchmas

Idag har vi bröllopstema på Grand, meningen är att vi med våran egen tolkning ska inspirera. Därav är det inte sagt att vi ska klä ut oss till brudar allihop. Jag tycker en enkel makeup till bröllop passar sig bäst, så därför har jag idag lagt hela vikten på eyeliner & läppar.



Foundation: Helena Rubenstein Face Sculptor nr 23

Puder: 17 Neutral
Consealer & Primer:
Lumene Beauty Base Matifying Primer, nvey eco Organic Erase Natural & UDPP

Ögon: MUC Baby Shimmer över hela den rörliga delen av ögonlocket & MAC Kitchmas i globlinjen & i yttre ögonvrån. Highlighter är MAC Vanilla. Eyelinern är Loreal HIP Cream Eyeliner Black . Mascaran är Max Factor False Lash Effect

Rouge: Lovie

Läppar: Dior Addict Ultra Gloss nr 767






Nu bär det av, hoppas att ni får en fin lördag i solen...;)

Kommentarer
Postat av: Frida

hehe förstår det, det är skitbra här =) Jag älskar att ha ett tjockt streck eyeliner!

2009-05-31 @ 01:50:03
URL: http://makeupwhore.blogg.se/
Postat av: CrazyNails

Skirt och vackert! Hoppas också din lördag var bra, min var solig och fin:)

2009-05-31 @ 11:55:15
URL: http://crazy-nails.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0