Blue Violet, Viz-A-Violet & Sucker

Idag kör jag på ytterligare ett önskemål från Fröken Frodig, skir lila var budet ;) Efter jobbet ska jag hem & packa en liten övernattningsväska & kolla hockeyn...Jag hoppas att ni får en helt underbar helg allihop ifall vi inte hörs innan nästa vecka igen ;)



Foundation: nvey eco Organic Créme Deluxe Foundation nr 875

Puder: 17 Neutral
Consealer & Primer:
Lumene Beauty Base Matifying Primer, nvey eco Organic Erase Natural & UDPP

Ögon: Barry M´s Dazzle Dust nr 21 Blue Violet i innre ögonvrån, MAC Viz-A-Violet på mitten av ögonlocket & TMM Sucker i globlinjen & i yttre ögonvrån. Highlighter är MAC Lark About. Eyelinern är Loreal HIP Cream Eyeliner Black, under ögat ligger en Siseleypenna i färgen Mauve, uppe på den har jag lagt MAC Viz-A-Violet. Mascaran är Max Factor False Lash Effect

Rouge: Lovie

Läppar: Biotherm Glossy Shine nr 35


Kommentarer
Postat av: Fröken Frodig

Precis så snyggt som jag trodde! Och jag har oxå lyckats lägga vantarna på en HIP cream eyeliner nu, i eggplant! Nu ska den testas!

2009-05-08 @ 16:41:05
Postat av: Kerstin

Skirt o lila var jättefint! Kul att se en mejk som är lite knallig o skir på samma gång!

2009-05-08 @ 17:25:51
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com
Postat av: Linda

Skirt i lila- ljuvligt värre!! Och lila är verkligen din nyans tycker jag :o)

2009-05-08 @ 22:53:35
URL: http://bettieli.blogg.se/
Postat av: Emelie

Det är så fint med lila, speciellt på dig:)

2009-05-09 @ 16:13:36
URL: http://emlanemelie.blogg.se/
Postat av: Sminkan

Vilken härligt iridiscerande blålila!

2009-05-10 @ 19:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0